استاندار هرمزگان اعلام کرد:

تکمیل ۲ بیمارستان بندرعباس و میناب، نیازمند بیش از یکهزار میلیارد تومان اعتبار



استاندار هرمزگان با بیان اینکه تکمیل ۲ بیمارستان بندرعباس و میناب بیش از یکهزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: سفارش‌ تجهیزات بیمارستان ۵۳۱ تخت‌خوابی بندرعباس و بیمارستان جدید میناب انجام شود.

 

به گزارش صبح ساحل، مهدی دوستی روز شنبه در نشست بررسی پروژه‌های بیمارستانی استان هرمزگان، اظهار کرد: روند پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۵۳۱ تخت‌خوابی بندرعباس و بیمارستان جدید میناب توسط پیمانکار، سرعت بیشتری بگیرد و از تمامی توان برای تکمیل این ۲ پروژه بیمارستانی استفاده شود.

وی اضافه کرد: برای سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان چهار بسته بزرگ در حوزه‌های آب، راه، مدارس و بیمارستان‌ها آماده کرده‌ایم که تقریبا اعتبارات لازم در همه حوزه‌ها تامین شده و کار با سرعت بالایی در حال پیشرفت است لذا باید روند ساخت پروژهای بیمارستانی هم سرعت بیشتری بگیرد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه تکمیل بیمارستان‌های میناب و بندرعباس به حداقل یکهزار و ۱۰۰ میلیارد تومان (۶۵۰ میلیارد تومان برای ۵۳۱ تخت‌خوابی و ۴۵۰ میلیارد تومان برای بیمارستان میناب) اعتبار نیاز است، افزود: این اعتبار باید از روش‌های مختلف با قید فوریت تامین شود ضمن اینکه پیمانکاران نیز سرعت کار را افزایش دهند.

وی تصریح کرد: در راستای تسریع در اجرای طرح مولدسازی با هدف تامین مالی پروژه‌های درمانی لازم است انبوه‌سازان و سرمایه‌گذاران بخش زمین و مسکن در جریان املاک قابل مولدسازی استان هرمزگان قرار بگیرند و لیست املاک قابل واگذاری دولتی به آن‌ها اعلام شود.

دوستی بیان کرد: تعمیر و راه‌اندازی ۴۰ دستگاه آمبولانس، تامین اعتبارات چندین بیمارستان مانند بیمارستان کودکان و چند طرح دیگر، تامین اعتبارات برای خانه‌های بهداشت و احداث پدهای بالگرد تنها گوشه‌ای از خدماتی است که با اعتبارات استانی در هرمزگان انجام شده است، از این رو باید از ظرفیت اعتبارات ملی وزارت بهداشت نیز برای تکمیل بیمارستان‌های ۵۳۱ تخت‌خوابی و بیمارستان میناب استفاده شود که در این راستا در هفته جاری نشستی با وزیر بهداشت برگزار خواهیم کرد و مسائل مربوط به پروژه های بیمارستانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: لازم است از همین الان سفارش‌گذاری برای تامین تجهیزات بیمارستان‌های ۵۳۱ تخت‌خوابی بندرعباس و میناب انجام و بروزترین تجهیزات نیز سفارش داده شود تا بیمارستان‌هایی در شان مردم هرمزگان تحویل شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها