اولین کاروان حجاج هرمزگانی وارد فرودگاه قشم شد

دقایقی دیگر دومین پرواز زائران استان، وارد فرودگاه بین‌المللی بندرعباس می‌شود



نخستین پرواز حجاج استان هرمزگان حامل ۲۳۰ زائر با شماره پرواز ۱۵۸۳ هواپیمایی ایران ایر در فرودگاه بین المللی قشم  به زمین نشست.

 

به گزارش صبح ساحل، اولین گروه حجاج هرمزگانی  پس از یک ماه حضور در سرزمین وحی و انجام مناسک حج  وارد فرودگاه بین المللی قشم  شدند.
مدیر کل  فرودگاه های استان هرمزگان  با بیان اینکه یک هزار و 380 زائر از  استان هرمزگان امسال به حج تمتع مشرف شدند گفت: پروازهای برگشت کاروان های حج استان از امروز  ۲۴ تا 26 تیرماه در بندرعباس  انجام خواهد شد. جمشید دلفاردی افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در طول این مدت زائران ۹ کاروان (۶ کاروان از بندرعباس و ۳ کاروان از قشم)  از فرودگاه های جده و مدینه منوره به فرودگاه بندرعباس و قشم منتقل خواهند شد.
وی اظهار داشت: دقایقی دیگر یعنی ساعت ۱۲ ظهر امروز نیز دومین  کاروان از حجاج هرمزگانی  به تعداد ۲۱۵ نفر شامل 89 نفر مرد و ۱۲۶ نفر زن، وارد فرودگاه بین المللی بندرعباس می شوند .دلفاردی تصریح کرد: سومین پرواز حجاج استانی در  ساعت ۳ و ۱۰ دقیقه بامداد فردا  25 تیرماه به فرودگاه بندرعباس انجام خواهد شد.

این مقام مسوول در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: چهارمین پرواز مستقیم از جده به این فرودگاه در ساعت  ۱۳ و ۳۰ دقیقه فردا و پنجمین پرواز نیز در ساعت 4 و 10 دقیقه بامداد دوشنبه آینده انجام می شود.

مدیر کل فرودگاه های استان با اشاره به اینکه همه حجاج استان در این سفر معنوی در سلامت کامل بوده و مراقبت های لازم نیز با همراهی تیمهای پزشکی و امدادی انجام شده است ، از خانواده حجاح خواست: تقاضا داریم  مستقبلین ازحجاج کمترین تراکم را در فرودگاه انجام داده و اجازه دهند تا به محض حضور در منازل دید و بازدیدها از حجاج انجام شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها