امام جمعه سیریک خبرداد:

اختصاص سوخت به صیادان سیریکی از ابتدای مردادماه



با پیگیری های امام جمعه شهرستان سیریک و فرمانداری این شهرستان از اول مرداد ماه سهمیه سوخت قایق های صیادان سیریکی به آنها تعلق می گیرد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته فارس، حجت‌الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان بندر سیریک امروز در جمع صیادان فعال شهرستان جهت پیگیری مشکلات در خصوص سهمیه سوخت قایق ها و لنج ها صیادی، اظهار کرد: با مراجعه مکرر صیادان، دفتر امام جمعه با برقراری ارتباط با استانداری هرمزگان و هماهنگی با  فرمانداری شهرستان، مشکلات در این خصوص را  احصا و برای رفع آن چاره اندیشی کردند.

وی افزود: در همین راستا با  هماهنگی که با شرکت پخش فرآورده های نفتی هرمزگان صورت پذیرفت از اول مرداد ماه سال جاری سهمیه سوخت صیادان فعال مجوز دار و حتی صیادان بدون مجوز برقرار شود.

امام جمعه شهرستان سیریک با بیان اینکه در این دیدار فرمانده ناحیه سپاه سیریک و رئیس شیلات حضور داشتند، گفت: در همین راستا با صیادان منطقه صحبت شد که مجوز را در محل صیدگاه خود اقدام کنند که با مشکلات روبرو نشوند.

به گفته حجت‌الاسلام سالاری، بنا شد بعد از تسهیل گری موقت کار شناسایی قایق های فعال، واگذاری سوخت صورت گیرد.

وی همچنین با بیان اینکه در این دیدار مشکلات مجوز دار کردن قایق ها احصا شد، اظهار کرد: صیادان نیز موظف هستند در مدت معینی کارهای مجوز قایق ها را انجام دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سیریک عنوان کرد: با توجه به دوطلب بودن  صیادان در این طرح تسهیل گری، طرح ایجاد تعاونی صیادان نیز عملیاتی می شود تا در مسیر حمایت از صیادان گامی مهم برداشته شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها