در ۶ ماه نخست سال؛

بیش از ۸۲ هکتار زمین‌های ملی در میناب رفع تصرف شد



دادستان عمومی و انقلاب میناب گفت: ۸۲ هکتار از زمین‌های ملی در این شهرستان طی ۶ ماه نخست سال جاری رفع تصرف شد که ارزش ریالی اراضی ذکر شده به ۱۰۰ میلیارد ریال می‌رسد.

به گزارش صبح ساحل، «ابراهیم طاهری»، دادستان عمومی و انقلاب میناب روز یکشنبه در این باره گفت: با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه و رئیس کل دادگستری هرمزگان، رفع تصرفات غیرمجاز و آزادسازی اراضی ملی به صورت مستمر از سوی دادسرای عمومی و انقلاب میناب مورد پیگیری قرار می‌گیرد و به دنبال آن طی ماه‌های اخیر در این شهرستان و توابع آن پس از اتخاذ تدابیر ویژه‌ای با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود، این تعرضات رفع و بسیاری از ساخت و سازهای غیرقانونی تخریب شد.

وی ادامه داد: رفع تصرف این اراضی پس از صدور دستور قضایی و توسط یگان حفاظت ادارات جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و راه و شهرسازی انجام شده است و با دستور قضایی، تمامی ساخت و سازهای غیر مجاز موجود در این اراضی نیز تخریب شد.

دادستان عمومی و انقلاب میناب گفت: افرادی بدون اخذ مجوزهای قانونی مبادرت به تصرف و تغییر کاربری این اراضی کرده بودند که با هدف صیانت از حقوق بیت المال نسبت به آزادسازی این اراضی و اعاده آن‌ها به وضع سابق اقدام شد.

طاهری با هشدار به متصرفان غیرمجاز اضافه کرد: مقابله با تصرفات غیرقانونی به صورت بی امان و بدون هیچگونه مماشات ادامه خواهد یافت و هرگونه زیاده‌خواهی و دست‌اندازی به اراضی ملی، دولتی و کشاورزی، برخورد قاطع دستگاه قضایی را به همراه خواهد داشت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها