جزئیات نحوه اجرای پروژه ملی فیبرنوری پیشگامان در هرمزگان



پیشگامان، به عنوان اپراتور منتخب در اجرای طرح فیبر نوری استان هرمزگان، ضمن قدردانی از حسن شکیبایی شهروندان محترم شهر زیبای بندرعباس، به اطلاع می‌رساند، برش‌های موقت ایجاد شده در برخی از مسیرهای عبوری شهر، در راستای پیشبرد پروژه بزرگ و ملی فیبر نوری منازل و کسب کارها انجام میشود که مزایای متعددی از جمله سرعت فوق‌العاده بالا را به‌ همراه خواهد داشت.

از آنجا که با توجه به وسعت چند صد کیلومتری این پروژه در سطح شهر، اجرای عملیات مذکور در حالت معمول، چندین سال به طول می‌انجامد، پیشگامان با توجه به زمان‌بندی فشرده ای که دولت محترم در نظر گرفته است و اخذ مجوزهای لازم از مقامات ذی‌ربط استانی متعهد است تا در بازه زمانی مقرر شده دو ساله، این پوشش گسترده اینترنت پرسرعت فیبر نوری را برای ده ها هزار مشترک عزیز هرمزگانی فراهم کند.

به‌نقل از معاون توسعه مهندسی پیشگامان، طی این عملیات اجرایی، پس از انجام حفاری و داکت‌‌گذاری، مطابق با الزامات و توافق صورت گرفته با شهرداری محترم بندرعباس، ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن و طی حداکثر یک هفته عملیات مرمت مسیرها ابتدا از طریق بتن‌ریزی انجام می‌گیرد و سپس با آسفالت پوشش داده می‌شود. 

بنابراین علت مشاهده خرابی در برخی از مسیرها، پیشرفت مستمر پروژه در بخش گسترده‌ای از مناطق شهر است که از یک سو در حال حفاری و از سوی دیگر به سرعت در دست مرمت قرار دارند.

با توجه به فشردگی زمانی این پروژه عظیم، ضمن پوزش از بابت مشاهده برش‌ها و خرابی‌های موقت در پاره‌ای از مسیرهای عبور و مرور، به سرعت عملیات بتن ریزی و آسفالت را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و بر آنیم تا پس از تکمیل این طرح، در آینده نزدیک شهروندان محترم بندرعباس را از طعم شیرین اینترنت پرسرعت فیبر نوری که سرعت تا 1000 مگابیت بر ثانیه را به ارمغان می‌آورد، بهره‌مند سازیم.
-------------------------------
 ۱۵۷۷
 ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۰۰
 pishgaman.net

  

 جزئیات نحوه اجرای پروژه ملی فیبرنوری پیشگامان در هرمزگان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها