معاون تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد هرمزگان در اختتامیه ششمین همایش «فولادی شو»:

مسیر آینده ما از نوآوری می‌گذرد



معاون تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد هرمزگان گفت: علاقه‌مندی کامل در فولاد هرمزگان به پیگیری موضوعات دانش‌بنیان و نوآور وجود دارد و مسیر آینده ما از نوآوری می‌گذرد.

  

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، علیرضا کاظمی در مراسم اختتامیه ششمین همایش سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دانش‌بنیان با عنوان «فولادی شو» با ارائه آمار حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این رویداد، بیان کرد: در روز دمودی ۵۳ طرح ارائه شد که از این میزان ۲۰ طرح ارائه حضوری داشتند و سه طرح برتر انتخاب شدند.

وی افزود: با اینکه همایش پایان یافته اما مسیر بسته نیست و می‌توان طرح‌ها را از طریق شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه با کمک فولاد هرمزگان تکمیل کرد. امیدوار هستیم طرح‌های منتخب قابلیت پیاده‌سازی داشته باشند و آغوش شرکت فولاد هرمزگان و به طور کلی گروه فولاد به روی شرکت‌ها و طرح‌های دانش‌بنیان باز است.

معاون تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد هرمزگان تاکید کرد: اعتقاد راسخ داریم که مسیر آینده ما از نوآوری می‌گذرد و این استراتژی را دنبال می‌کنیم. علاقه‌مندی کامل در فولاد هرمزگان به مسائل دانش‌بنیان وجود دارد و این مسیر تازه شروعی در این شرکت است که امیدوار هستیم با قدرت و کسب تجارب از این همایش و کسب تجارب از شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه با قدرت و قدرت دنبال شود.

کاظمی ادامه داد: ۵۰ جلسه به صورت B2B با همکاران ما در شرکت فولاد هرمزگان و شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه تشکیل و موضوعات خوبی مطرح شد. از طریق دفتر پارک فولاد هرمزگان قابلیت پیگیری وجود دارد. در صورت مانعی وجود داشت یا نیاز به تسهیلگری بود. از طریق فولاد هرمزگان انجام خواهد شد تا این مسیر به صورت دو طرفه هموار شود و شرکت‌ها بتوانند در این مسیر حرکت کنند.

وی با اشاره به برگزاری سومین کنفرانس فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان در بهمن ماه امسال، خاطرنشان کرد: از همه شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاهیان، نخبگان، شرکت‌های صنعتی و… در حوزه فولاد دعوت می‌کنیم در این کنفرانس شرکت کرده و از تجاربی که قرار است به اشتراک بگذاریم، استفاده کنند. در صورتی که آن‌ها تجاربی در صنعت فولاد و سایر زمینه‌های مورد نیاز ما دارند، به اشتراک بگذارند تا بر بار علمی و فنی کنفرانس افزوده شود.

معاون تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد هرمزگان در پایان تصریح کرد: امیدوار هستیم برگزاری این رویداد دو روزه که شرکت فولاد هرمزگان حامی آن بود و با تداوم این رویدادها در کشور، به رشد و شکوفایی شرکت‌های گروه فولاد مبارکه به ویژه شرکت فولاد هرمزگان و در نهایت کل صنعت فولاد کشور منجر شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها