ششدانگ یکدستگاه آپارتمان مسکونی آگهی مزایده اموال غیر منقول( اسناد رهنی)



به موجب پرونده اجرائی کلاسه ۹۵۰۰۰۲۶ ششدانگ یکدستگاه آپارتمان مسکونی تحت پلاک ده هزار و پانصد و پنجاه و دو فرعی (۱۰۵۵۲ فرعی  ) مفروز و مجزی شده از پلاک ۱۰۱۴۱ فرعی از پلاک پنج هزار و ششصد و بیست و یک اصلی کیش ، به مساحت هفتاد متر و چهارده دسیمتر مربع (14/70متر مربع) که 31/7 متر مربع آن بالکن مسقف می باشد. بانضمام تراس اختصاصی قطعه هفتاد و شش تفکیکی به مساحت34/5 متر مربع بانضمام، پارکینگ به شماره ۷۶ تفکیکی بمساحت5/12متر مربع واقع در سمت جنوب پارکینگ شماره ۷۵ نشانی ملک کیش توسعه نوار ساحلی - قطعه ۱ K-مجتمع دامون - بلوک ۴۲ طبقه دوم سمت غربی - واحد ۷۶ که سند مالکیت آن ذیل دفتر جلد ۸۷ صفحه ۲۸۳ و به شماره چاپی ۳۸۸۴۹۷ سری د سال ۹۱ بنام آقای هیراد غفوری فرزند کامیار ثبت شده است.
ملک مذکور روی عرصه بمساحت8 /45482 متر مربع بنا شده است بقدر السهم از عرصه و مشاعات طبق قانون تملک آپارتمانها و آئین نامه اجرائی آن سهیم است. حدود ملک عبارت است از : شمالا درب و دیوار است بطول (03 /7) هفت متر و سه سانتیمتر به تراس قطعه ۷۶ شرقا در پنج قسمت که قسمت دوم آن جنوبی است . اول درب و دیوار است بطول (3۳/۳) سه متر و سی و سه سانتیمتر به راه پله مشاعی دوم درب و دیوار است بطول (43/1) یک متر و چهل و سه سانتیمتر به راه پله مشاعی سوم درب و دیوار است بطول (40/1) یک متر و چهل سانتیمتر به راه پله مشاعی چهارم درب و دیوار است بطول (0/26) بیست و شش سانتیمتر به راه پله مشاعی پنجم دیواریست بطول 52/4 چهار متر و پنجاه و دو سانتیمتر به فضای حیاط جنوبا : دیواریست بطول (03/7) هفت متر و سه سانتیمتر به فضای حیاط مشاعی غربا دیواریست بطول (۱۲ / ۱۰ ) ده متر و دوازده سانتیمتر به فضای حیاط مشاعی کف :با سقف طبقه یک اشتراکی است. سقف : با کف پشت بام مشاعی اشتراکی است. حدود پارکینگ قطعه ۷۶ تفکیکی : شمالا : بطول5/2متر مربع شرقا :بطول ۵ متر مربع جنوبا : بطول : 5/2متر مربع و غربا : بطول ۵ متر مربع. پلاک فوق طبق سند رهنی شماره ۲۵۳۹۶ مورخ29/5/1392 تنظیمی دفترخانه ۳۸ کیش در رهن بانک رفاه شعبه الماس کیش قرار گرفته و بعلت عدم ایفای تعهد مدیون منجر بصدور اجراییه گردید و پرونده تحت کلاسه ۹۵۰۰۰۲۶ در این اداره تشکیل و پس از ابلاغ اجرائیه به مدیونین و حسب تقاضای بستانکار( بانک رفاه) مبنی بر ارزیابی مجدد و مزایده ملک فوق به هیات کارشناسان  رسمی دادگستری ارجاع و طبق نظریه کارشناسان رسمی مورخ 5/3/1403  به مبلغ یکصد و چهل و دو میلیارد ریال000/000/000/142ریال ارزیابی شده که توصیف اجمالی آن عبارت است از این ملک دارای سالن با آشپزخانه باز و یک اتاق خواب و یک سرویس بهداشتی دارای یک چشمه سرویس بهداشتی و حمام در راهرو روبروی اتاق خواب میباشد . کف سالن و آشپزخانه واحد و کف اتاق خواب آن دارای پوشش سرامیک میباشد. دیوارهای داخلی واحد دارای پوشش رنگ آمیزی می باشند . دیوارهای سرویسهای بهداشتی دارای پوشش سرامیک و کف قسمت دوش حمام دارای پوشش سنگ است ، سقف واحد دارای پوشش رنگ آمیزی است. سرمایش واحد توسط دو دستگاه کولر گازی اسپلیت یونیت با نشان تجاری OGENERAL تامین میگردد. دربهای واحد دارای چهارچوب فلزی و لنگه در ساخته شده از مصنوعات چوبی میباشد. پنجره های واحد از پروفیل UPVC ساخته و نصب شده و دارای شیشه دو جداره میباشد . کابینتهای آشپزخانه با استفاده از MDF ساخته شده است. بر اساس استاندارد واحدهای تحویل شده توسط شرکت سازنده مجتمع مسکونی دامون کیش ایر کلیه آشپزخانه های واحد در مجتمع دامون کیش مجهز به فر مایکروویو اجاق گاز 4شعله روکابینتی هود و یخچال فریزر توکار با عرض ۶۰ سانتیمتر همگی با نشان تجاری BOSHمی باشند که در واحد مورد نظر نیز موارد ذکر شده مشاهده گردید. 
یک دستگاه ماشین لباسشویی توکار با نشان BOSH نیز در سرویس بهداشتی حمام واحد نصب گردیده است . در اتاق خواب کمد دیواری بصورت باکس ساخته شده از MDF نصب شده است واحد مذکور دارای انشعابات آب شهری مشترک و برق مستقل شهری است و لوله های فاضلاب آن به شبکه فاضلاب شهری متصل شده است . ملک موصوف از ساعت ۹ الی ۱۲ روز شنبه مورخ30/04/1403در اداره ثبت اسناد و املاک کیش واقع در برج صدف طبقه سوم واحد ۳۰۳ از طریق مزایده به فروش میرسد. مزایده از مبلغ یکصد و چهل و دو میلیارد ریال(000/000/000/142ریال ) شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی نقداً فروخته میشود. شرکت در مزایده منوط به پرداخت ده درصد از مبلغ پایه کارشناسی به حساب شماره Ir4001۰۰۰۰4۰۶۲۰۱۳۲۰۷۶۸۵۲۹۸ و شناسه واریز ۹۵۵۱۰۸۵۶۲۱۲۱۷۱۳۲۵4۰4۰۰۳۰۰۱۴۰۰۱ بنام تمرکز سپرده میباشد برنده مزایده مکلف است ما به التفاوت مبلغ فروش را ظرف مدت پنج روز از تاریخ مزایده به حساب صندوق ثبت تودیع نماید و در صورتی که ظرف مهلت مقرر ، مانده فروش را به حساب سپرده ثبت واریز نکند، مبلغ مذکور قابل استرداد نبوده و به حساب خزانه واریز خواهد شد. و عملیات فروش از درجه اعتبار ساقط و مزایده تجدید میگردد.
 لازم به ذکر است پرداخت بدهی های مربوط به آب، برق اعم از حق انشعاب و یا حق اشتراک و مصرف در صورتی که مورد مزایده دارای آنها باشد و نیز بدهی های مالیاتی و عوارض شهرداری و غیره تا تاریخ مزایده اعم از اینکه رقم قطعی آن معلوم شده یا نشده باشد به عهده برنده مزایده است و نیز در صورت وجود مازاد وجوه پرداختی بابت هزینه های فوق از محل مازاد به برنده مزایده مسترد خواهد شد و نیم عشر و حق مزایده نقداً وصول میگردد. بستانکار اظهار نموده از بیمه نامه ملک اطلاعی در دسترس نیست .
درج این آگهی در سایت آگهی های سازمان ثبت به منزله انتشار آگهی در روزنامه کثیر الانتشار محلی است.
تاریخ مزایده : 30/04/1403
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها