دستگیری مرد میان‌سالی که دختران را اغفال می کرد



رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: مرد سابقه‌داری که در فضای مجازی دختران جوان را با شگرد وعده‌های دروغین و پوشالی ازدواج فریب و آنها را از شهرستان به تهران فراری می‌داد، دستگیر شد.

                                                                                                                                     

به گزارش صبح ساحل، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: چندی قبل مرد میان‌سالی به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، ساکن یکی از شهرهای مرکزی ایران هستم، دختر جوانم به‌بهانه خرید از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشت؛ در ادامه متوجه شدم که او با مرد خلافکاری ارتباط داشته و پس از اینکه اغفال شده برای ازدواج به تهران فرار کرده است.

وی افزود: پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده تیمی از کارآگاهان وارد عمل شدند و با اقدامات گسترده اطلاعاتی متوجه شدند دختر جوان پس از اینکه با اتوبوس خود را به ترمینال رسانده است، مرد میان‌سالی به‌دنبالش آمده است و با یکدیگر به مکان نامشخصی رفتند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی، با بازبینی دوربین‌های مداربسته ترمینال و اقدامات اطلاعاتی هویت مرد را شناسایی کردند و متوجه شدند که او دارای سوابق متعدد کیفری است که همین سرنخ کافی بود تا متهم در یک‌قدمی بازداشت قرار بگیرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: کارآگاهان در این شاخه از اقدامات ویژه علمی رفتند و مخفیگاه آن مرد را در جنوب تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

وی افزود: متهم خیلی زود هدف تحقیق قرار گرفت و در جریان بازجویی‌ها صراحتاً به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان در فضای مجازی به‌قصد سوءاستفاده با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج در تهران اعتراف کرد و ۵ دختر جوان دیگر که همگی از شهرهای مختلف کشور هدف اغفال قرار گرفته بودند شناسایی شدند و از مرد شیطان‌صفت شکایت کردند.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم دیگر و شناسایی سایر شکات در اختیار اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها