حذف شروط کارت پایان خدمت برای اخذ مجوز کسب و کار



وزیر اقتصاد گفت: تمامی دانشجویانی که هنوز سربازی نرفتند اما دارای معافیت تحصیلی هستند، بر اساس مصوبه امروز از این پس خواهند توانست همه مجوزهایی که تا پیش از این منوط به دارا بودن کارت پایان خدمت شده بود را بدون نیاز به کارت پایان خدمت دریافت کنند.

     

به گزارش صبح ساحل،  احسان خاندوزی وزیر اقتصاد، در حاشیه نشست هیئت دولت طی سخنانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای حکم قانون تسهیل محیط کسب و کار که بر اساس آن دولت مکلف شده بود شرایط دشوار و غیرضروری را از مجوز کسب و کارهایی که مصوبه هیئت وزیران داشتند، بردارد و کار را برای فعالان اقتصادی تسهیل کند، امروز در هیئت وزیران کلید خورد و اولین مصوبه هیئت دولت درباره حذف شرایط سخت و غیرضرور مجوزها تصویب شد. 

وی افزود: طبق مصوبه امروز 15 مورد از مصوبات دولت‌های قبلی درباره اخذ مجوزهای کسب و کار حذف شد و راه برای فعالان اقتصادی تسهیل شد از جمله در مورد مجوز دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری که حداقل سن، حداقل مدرک، سابقه، مساحت دفتر و تمامی عباراتی که قابلیت تفسیر سلیقه‌ای داشت، حذف شد. 

خاندوزی تاکید کرد: از همه مهمتر اینکه تمامی دانشجویانی که هنوز سربازی نرفتند  اما دارای معافیت تحصیلی هستند، بر اساس مصوبه امروز، از این پس خواهند توانست همه مجوزهایی که تا پیش از این منوط به دارا بودن کارت پایان خدمت شده بود را بدون نیاز به کارت پایان خدمت دریافت کنند. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها