لیگ آب‌های آرام باشگاه‌های کشور

بانوان بحر گستر پارس هرمزگان با شایستگی قهرمان ایران شدند



در پایان شش مرحله رقابت لیگ آب‌های آرام  باشگاه های کشور تیم بانوان بحر گستر پارس هرمزگان عنوان قهرمانی را کسب کرد.


به گزارش صبح ساحل، در  مسابقات لیگ آب های آرام بانوان  تیم‌های نوین البرز، پترو پالایش تجهیز سما، پارس جنوبی، عقاب نهاجا، بحر گستر پارس هرمزگان و نوین تهران و تیم های عقاب نهاجا، میداف بوشهر، ملوان نداجا، پارس جنوبی و کارن کاسپین در بخش مردان با هم رقابت در شش مرحله رقابت کردند.


در ادامه این رقابت‌ها  و در مرحله ششم و پایانی قایقرانان بانوان  در ۱۶ دور رقابت کردند که در کایاک ماراتن ۳۲۰۰ متر بانوان الناز شفیعیان از بحر گستر پارس مقام اول، تانیا کارگرپور از بحر گستر پارس مقام دوم و گلناز غضنفریان از پارس جنوبی مقام سوم را به دست آوردند. در کانوی ماراتن ۳۲۰۰ متر بانوان هدیه خیرآبادی از بحر گستر پارس، نسترن خیرالهی از بحر گستر پارس و هستی ناصری از پارس جنوبی اول تا سوم شدند. در کایاک دونفره ۵۰۰ متر بانوان الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور از بحر گستر پارس، هلیا طالبی و صوفیا پاکروان از پارس جنوبی و عسل کاظمی و مریم آقایی از عقاب نهاجا اول تا سوم شدند. در کانوی دونفره ۵۰۰ متر بانوان هدیه خیرآبادی و زهرا مطهر از بحر گستر پارس، هیوا افضلی و هستی ناصری از پارس جنوبی و مائده شورگشتی و مهرناز صدیق فرشیان از عقاب نهاجا مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.


در مسابقه امدادی ۴ در ۲۰۰ متر بانوان پارس جنوبی با ترکیب گلناز غضنفریان، هیوا افضلی، ترنم اکبرزاده و هستی ناصری رده اول، بحر گستر پارس با ترکیب ارشین رضا‌نژاد، زهرا مطهر، هدیه خیرآبادی و کیانا گلبندها رده دوم و عقاب نهاجا با ترکیب مهسا گرجی، مهرناز صدیق فرشیان، مبینا بهبود و فاطمه موسوی رده سوم را به خود اختصاص دادند.


در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر بانوان ترنم اکبرزاده از پارس جنوبی اول، مریم آقایی از عقاب نهاجا دوم و ارشین رضانژاد از بحر گستر پارس سوم شدند.


در کایاک چهارنفره ۲۰۰ متر بانوان تیم پارس جنوبی با ترکیب صوفیا پاکروان، هلیا طالبی، گلناز غضنفریان و ترنم اکبرزاده اول، بحر گستر با ترکیب ارشین رضانژاد، سما یاسمی و کیانا گلبندها دوم و عقاب نهاجا با ترکیب عسل کاظمی، پرنیان شیری، مهسا گرجی و فاطمه موسوی سوم شدند. بر این اساس در پایان شش  مرحله رقابت در بخش بانوان بحر گستر پارس هرمزگان با ۵۲۹ امتیاز قهرمان شد، پارس جنوبی با ۴۶۳ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و عقاب نهاجا با ۳۹۲ امتیاز جایگاه سوم را کسب کرد.


تیم هرمزگانی با هدایت آرزو پاسلار، کیانا کمال زاده ورزشکار و مربی و حلیمه سالاری  سرپرست موفق به این عنوان قهرمانی شد.


سپهری مدیر عامل، علیرضا صادقی ، محسن تختی و انصاری اعضای هیئت مدیره باشگاه بحر گستر پارس هرمزگان هستند که جا دارد به جهت حمایت از تیم قایقرانی بانوان هرمزگان از آن ها تقدیر شود.

  بانوان بحر گستر پارس هرمرگان با شایستگی قهرمان ایران شدند

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها