کشف ۴۹۶ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در هرمزگان



فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر استان با عملیات منسجم و مشترک پلیسی موفق به کشف ۴۹۶ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک شدند.

  

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان روز یکشنبه در تشریح جزئیان این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی شبانه‌روزی از تصمیم قاچاقچیان مبنی بر جابجایی تریاک از شهرستان میناب به بندرعباس مطلع شده و پیگیری موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر هرمزگان با همکاری پلیس میناب و بندرعباس با تشکیل چند اکیپ با کنترل نامحسوس در محور ورودی به شهربندرعباس، یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ متعلق به قاچاقچیان را مشاهده و به راننده دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: راننده بدون توجه به فرمان پلیس بر سرعت خود افزوده و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و با تیراندازی ماموران به لاستیک خودرو، آن را رها کرده و از محل متواری شدند که در بازرسی از خودرو، ۴۹۶ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سردار جاویدان با اشاره به پیگیری جهت دستگیری قاچاقچیان تصریح کرد: پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش میکند و لازم است شهروندان نیز با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با موادمخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها