آخرین مهلت ثبت‌نام داوطلبان:

مهلت ثبت‌نام برای انتخابات ریاست‌جمهوری تمدید نخواهد شد



امروز آخرین مهلت ثبت‌نام داوطلبان برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ است.

  

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرنگاران جوان: آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز چهاردهم خرداد در ستاد انتخابات وزارت کشور آغاز شد.

امروز آخرین فرصت برای ثبت‌نام داوطلبانی است که قصد شرکت در این دوره از انتخابات را دارند.

سخنگوی ستاد انتخابات اعلام کرده مهلت ثبت‌نام تمدید نخواهد شد.

در روزهای گذشته ۳۷ نفر شامل آقایان سعید جلیلی، علی لاریجانی، عبدالناصر همتی، مصطفی کواکبیان، محمد خوش‌چهره، قدرتعلی حشمتیان، محمدرضا صباغیان، محمود احمدی بیغش، عباس مقتدایی، سیداحمد رسولی‌نژاد، مسعود پزشکیان، علیرضا زاکانی، وحید حقانیان، فداحسین مالکی، حبیب‌الله دهمرده، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی، اسماعیلی، زریبافان، افشارزاده، احمدی نژاد، قاسم زاده، صادقی، خلیلیان، مقیمی، شاهوردی، قدیری ابیانه، محمدیاری، محفوظی، حیدری، صوفی، پورابراهیمی، میرزایی، رضوانی، شریعتمداری، جعفری، نظری خانقاه  و خانم زهره الهیان در انتخابات ثبت‌نام کردند.

پس از پایان مهلت ۵ روزه ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری، شورای نگهبان طی روز‌های ۱۵ الی ۲۱ خرداد وارد فرآیند بررسی صلاحیت‌ها شده و اسامی نامزد‌های نهایی انتخابات دولت چهاردهم ۲۲ خرداد منتشر خواهد شد.

مهلت تبلیغات کاندیدا‌ها نیز به مدت دو هفته از ۲۳ خرداد الی ۶ تیرماه است و رأی‌گیری برای انتخابِ نهمین رئیس‌جمهور ایران در روز ۸ تیر ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

گزارش از آخرین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری را در ادامه می‌خوانید.

نادران برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد / شعار دولت من نجات اقتصاد ایران است

الیاس نادران نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد ستاد انتخابات کشور شد.

این کاندید انتخابات ریاست جمهوری پس از انجام فرآیند ثبت نام با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال‌ها به نمایندگان توصیه‌هایی داشتیم و به آنها عمل نشد و اقتصاد کشور به نقطه مطلوب نرسید.ا حساس وظیفه کردیم برای خدمت به مردم وارد صحنه شوم؛ بنابراین مطابق قانون اساسی تامین نیاز‌های مردم را که در اجرا با انحراف مواجه شده را سرلوحه خودم قرار دادم.

نادران افزود: هیچ گروه سیاسی از من دعوت نکرند و مستقل وارد این اتنخابات شدم و بنا دارم که رئیس جمهور همه مردم باشم نه جریانات سیاسی و احزاب که مدیریت کشور را برای خود کرده اند. شعار دولت من هم نجات اقتصاد ایران است.

پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات‌ ریاست‌جمهوری


حسن کامران دستجردی نماینده پیشین مجلس در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

 این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: امام (ره) فرمودند که یک موی کوخ نشینان را به کاخ نشینان نمیدهم. امام (ره) توجه بسیاری به مردم داشتند. من در دولت به پاکدستی اعتقاد دارم و در شش دوره مجلس این را نشان دادم و لیست ثروتم را طی نامه‌ای به قوه قضائیه ارائه دادم و در این مدت هم ریالی به ثروتم اضافه نشده است. همواره بر روی دم کلفت‌ها پا گذاشتم. امروز در کشور کار چاق کنان‌ها بروز دارند و هنوز کسی نتوانسته با آنها به آن صورت مقابله کند.

وی ادامه داد: فساد ستیزی ویژگی دیگری است که برای من هم هزینه داشته، اما شیرین بوده است. مردم دار هم بودم و سه شیفته کار میکردم. معتقدم که دولت باید سخت‌کوش و پرکار باشد و باید غیر از مردم داری ساده زیست هم باشد و باید دید که مرام فقرا چیست. نمیشود شعار عدالت داد، اما سر سفره رنگین بنشینیم اشراف گری تا خرخره عده‌ای رفته است.

پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

حسن سبحانی در انتخابات ثبت نام کرد / التزام به قوانین قوه مجریه در دستور کار باشد

حسن سبحانی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه) با حضور در وزارت کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد.

این کاندیدای ریاست جمهوری پس از ثبت نام با حضور در جمع خبرنگاران بیان کرد: شرایط نامناسب به میانسالی رسیده اوضاع اقتصادی و تغییرات و تحولات نسلی جمعیت و تجربه رویکرد‌های متفاوت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی آن و مقایسه با نسل‌های پیشین محصول اجتناب ناپذیر رویکرد  امور اداره کشور است.

وی ادامه داد: التزام به قوانین ریاست قوه مجریه صرفا از مسیر تمکین به قانون اساسی محقق میشود. اجرای همه قانون اساسی را تنها راه درستی میدانم که‌ با آن میتوان با یک برنامه میان مدت نرخ رشد تورم را کاهش و کنترل کرد. اگرچه اینها شاید نتواند موضوع خوبی برای تبلیغات باشد، اما میتواند زمینه ساز امید و شادابی قرار بگیرد.

پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

حجت الاسلام احمد اکبری در انتخابات ثبت نام کرد / تمام مسئولان دولت شهید رئیسی را ابقا خواهم کرد

حجت الاسلام احمد اکبری مشاور معاون اول دولت نهم برای انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات شد.

حجت الاسلام اکبری پس از اتمام مراحل ثبت نام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسئول مستقیم ماموریت بزرگ در کشور شخص رئیس جمهور است و این ماموریت به مصلحت همه مردم است و باید عملی شود.  رفع تبعیض و درآمد‌های بالا برای ملت از دستاورد‌های این ماموریت است و برنامه کاری من انجام این ماموریت مهم است. کشور ما به دنبال حل مشکل است و ما اجازه ادامه این وضعیت را نمی‌دهیم. از این که تورم موجب رنج مردم شده احساس رنج می‌کنیم. دستان کسانی که تورم را برای مردم به وجود آورده اند قطع می‌کنیم .

وی افزود: اگر رئیس جمهور شوم تمامی مسئولین دولت شهید رئیسی را ابقا می‌کنم و راه او را ادامه می‌دهم.  راه ما راه امام خمینی (ره) و راه انقلاب اسلامی است و این راه وسیله نجات است. هرگز به هیچ کمک خارجی اعتقاد نداریم. آینده مردم ایران در تمامی مردم ایران نهفته شده است و باید جایگاه کشور را بالا ببریم. مردم ایران باید قدرتمند و ثرتمند باشند و می‌خواهیم طی ۴ سال به قدرت اول جهان برسانیم و این هدف من در دولت و دوران ریاست جمهوری من است.

پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

زرآبادی در انتخابات ثبت نام کرد/ باید روند سیاست خارجی را تغییر داد

حمیده زرآبادی نماینده ادوار مجلس در انتخابات ثبت نام کرد.

این کاندیدای ریاست جمهوری با گرامی داشت مرحوم شجاعی و طالقاتی گفت: این بزرگواران تلاش زیادی برای تفسیر رجل سیاسی داشتند و امروز ثمره تلاش هایشان می‌بینیم. امیدوارم روزی شاهد رقابت آزاد با حضور همه بانوان باشیم تا مردم زنی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های خود ادامه داد: تغییر سیاست خارجی از دیپلماسی ترسان و سپردن کار به افراد توانمند جهان شناس، دانا و منع نهاد‌های دیگر از دخالت در آن، اولویت دادن به سیاست تنش زدایی و اعلام اینکه سیاست اصلی جمهوری اسلامی ایران صلح، برپایی عدالت، توسعه، امنیت و مردم سالاری در منطقه است و با اینکه طرفدان محرومان و مخالف سرکوب و ترور است، اما تعامل با همه را بر هر شیوه دیگر ترجیح میدهد. همچنین حاکم کردن شایسته سالاری و تعطیل کردن سلطه پنهان امنیتی در انتصابات، گزینش‌های مراکز فرهنگی و دانشگاه‌ها، لزوم اهتمام به توسعه اقتصادی و عزم ملی برای بازسازی همه حوزه‌های اقتصادی کشور با هدف بهبود زندگی مردم را در دستورکار دارد.

این کاندیدا افزود: اصلاح رویکرد سیاست داخلی با اولویت توسعه و بازگرداندن نیرو‌های نظامی به مسئولیت خود و مبارزه با فساد و همچنین آزادی اطلاع رسانی و حمایت از رسانه‌های مستقل، آزادی زندانیان سیاسی و ایجاد تسهیلات برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور برنامه دیگر من است.

پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

ناظمی اردکانی در انتخابات ثبت نام کرد /در دولت ما دیپلماسی مقتدر و پویا بدون وقفه ادامه خواهد داشت

محمد ناظمی اردکانی وزیر تعاون دولت نهم برای ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد.

محمد ناظمی اردکانی وزیر تعاون دولت نهم و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: دوران مدیریت سال‌های ۹۲ تا ۱۴۰۰ هیچگاه تکرار نمی‌شود. اما دولت پیشرو و خدمت گذاری که بنده تشکیل می‌دهم دولت متعهدی خواهد بود. امروز برای ادای دین به شهیدان علاوه بر پایبندی به قانون اساسی و سیاست‌های کلی باید نقشه راهی معین برای کشور داشته باشیم. باید در چارچوب قانون اساسی تحول در نظام حکمرانی کشور پیش آید و به اصول ۶ گانه حکمرانی باید با جدیت تمام عمل شود. دولت ما باور دارد که با اتکا به سرمایه‌های اجتماعی و جوانان با استعداد ایرانی اقتدار ایران اسلامی را صیانت می‌کند.

وی افزود: دولت ما از هرگونه اشرافی گری پرهیز می‌کند تا رفتار مردمی در ذات آن نهادینه شود. در دولت ما دیپلماسی مقتدر و پویا بدون وقفه بلکه با تلاش و با اولویت کشور‌های همسایه و جبهه مقاومت پیگیری خواهد شد.

پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

سید قاسم جاسمی در انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد / با کارکرد دولت آشنا هستم

سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم صبح امروز با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

سید قاسم جاسمی پس از اتمام ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت:امیدواریم بتوانیم با به کار گیری ظرفیت‌های کشور اعم از دانشمندان ، مدیران و جوانان تحول اساسی را بر اساس داشته‌های خود به کار بگیریم. یکی از دلایلی که به خودم برای ثبت نام انتخابات اجازه شرکت دادم آن است که با توجه به تجربیاتم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولیت هایم به کارکرد دولت آشناییت دارم. 

وی ادامه داد: ایران عزیز با برخورداری از ۶۸ گونه ماده معدنی و شناسایی نزدیک به ۶۰ میلیارد تن ذخایر معدنی در بین حداقل ۲۰۰ کشور دنیا جایگاه دهم را دارد که خیلی مهم است. همچنین بیش از ۷ درصد از ذخایر معدنی کل دنیا در اختیار ماست.

پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

 علیرضا ورناصری در انتخابات ثبت نام کرد/ چرا بعد از اجرای ۶ برنامه در کشور معدل تحقق اجرای برنامه‌ها حدود  ۳۵ درصد است؟

.علیرضا ورناصری نماینده ادوار مجلس در انتخابات ثبت نام کرد

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با عرض تسلیت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و شهادت شهید رئیسی و همراهانش گفت:  مردم امروز انتظاراتی در زمینه افزایش خدمت در سطوح مختلف مدیریتی خصوصا در سطح عالی کشور دارند. همچنین تداوم مبارزه با فساد و آنچه به عنوان مشکل در سیاست مدیریتی ما  وجود دارد باید حل شود. بنابراین یک فرد مردم دار، مقتدر و عدالت گستر باید کار ریاست را در دست بگیرد. همه مردم و من به عنوان خادم مردم در مجلس به خوبی میدانیم که تحقق این هدف با شعار و آرزو امکان ندارد و باید از ظرفیت‌های مهم کشور در این زمینه استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ما چیزی از قوانین و احکام کم نداریم خصوصا در برنامه‌های ها کشور، اما چرا بعد از اجرای ۶ برنامه در کشور ما معدل تحقق در اجرای برنامه‌ها حدود  ۳۵ درصد است؟  معتقدم رئیس جمهوری میتواند این مشکل را حل کند که به همه این ظرفیت‌ها در عمل توجه کند. برنامه‌های ۶ گانه در اختیار همه روسای جمهور کشور بود خصوصا آنها که در انتخابات ثبت نام کردند، اما چرا معدل کارکرد آنها عدد ۳۵ بوده است؟ کشور ما کشوری با ظرفیت‌های عظیم در ابعاد متنوع است و امیدوارم فردی که رئیس جمهور میشود بتواند با بسیج همه امکانات خود همه اهداف را به نتیجه برساند. امیدوارم برای اینکه بتوانیم فرمایشات رهبری را در امر مردمی سازی اقتصاد و رساندن ایران به  جایگاه واقعی خود در سطح منطقه و نظام بین الملل محقق کنیم برنامه خوبی داشته باشیم.

 

پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

کریمی در انتخابات ثبت نام کرد

.نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها