مهلت ثبت نام هشتمین آزمون صلاحیت حرفه‌ای پرستاران تمدید شد



مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه ای اعلام کرد زمان ثبت نام در هشتمین آزمون صلاحیت حرفه‌ای پرستاران تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۵ تیرماه، تمدید شد.

به گزارش صبح ساحل، این آزمون در سه رده پرستاری، هوشبری و اتاق عمل ۱۱ مردادماه ۱۴۰۳ در دانشگاه‌های علوم پزشکی اراک، سمنان، ارومیه، کردستان، اردبیل، شیراز، شهرکرد، اهواز، قزوین، ایلام، قم، هرمزگان، البرز، خراسان جنوبی، کرمان، خراسان شمالی، کرمانشاه، بوشهر، گلستان، تبریز، لرستان، تهران، شهید بهشتی، ایران، مشهد، گیلان، همدان، زاهدان، یاسوج، زنجان، یزد و مازندران برگزار می‌شود.

داوطلبانی که دارای دانشنامه دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پرستاری و یا دانشنامه دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکتری هوشبری هستند یا گواهی فراغت از تحصیل در رشته‌های مذکور از دانشگاه محل تحصیل خود دارند، می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

مدارک تحصیلی داوطلبان خارج از کشور باید به تایید وزارت بهداشت یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد. داوطلبان صرف‌ نظر از دانشگاه محل فراغت از تحصیل یا محل خدمت خود می‌توانند هر یک از حوزه ‌های ذکر شده را به عنوان حوزه امتحانی انتخاب کنند.

افرادی که به دلیل تعهد، دانشنامه فراغت از تحصیل را در اختیار ندارند، می‌توانند تصویر حکم کارگزینی که در آن مدرک تحصیلی قید شده یا گواهینامه موقت پایان تحصیلات و یا پایان طرح خود را ارائه دهند.

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط ثبت نام و اعلام نتایج آزمون مذکور می توانند به وبگاه مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی اینترنتی www.sanjeshp.ir مراجعه کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها