پیشرفت ۵۵ درصدی بزرگترین کارخانه شیشه کشور در هرمزگان


نویسنده: سامیه طهورنیان

مدیر مجتمع فلوت هرمز از پیشرفت ۵۵ درصدی ساخت بزرگترین کارخانه تولید شیشه کشور در هرمزگان خبر داد و گفت: در صورت بهره برداری به موقع از کارخانه، روزانه هزار تن تولید شیشه در هرمزگان را خواهیم داشت.

  

به گزارش صبح ساحل، اصحاب رسانه به همت سازمان صمت هرمزگان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان از بزرگترین کارخانه در حال ساخت تولید شیشه کشور بازدید کردند‌.
میرراشد، مدیر مجتمع فلوت هرمز یادآور شد: کارخانه فلوت هرمز دارای دو بخش تولید مواد اولیه از معادن و بخش تبدیل مواد اولیه در کوره به شیشه جام به روش فلوت است و در حال حاضر تامین برق و آب مهم ترین چالش پیشرفت پروژه است.
گفتنی است، این گروه صنعتی شیشه اولین تولید کننده شیشه فلوت ایران در سال 1372 است‌. این مجموعه حدود پنج کارخانه فلوت در ایران را دارد و گروه صنعتی شیشه کاوه مالک آن است.

به نقل از مدیر کارخانه تولید شیشه فلوت هرمز، گروه شیشه کاوه کاملا خصوصی است و مدیرعامل این شرکت آقای ابراهیم عسگریان دماوندی سرمایه گذار اصلی این مجموعه است. گروه شیشه کاوه دارای یک شهرک صنعتی است و در حال حاضر بزرگ ترین خیر مدرسه ساز و بیمارستان ساز در کشور نیز به شمار می رود.

  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها