برد پرگل تیم ملی برابر هنگ‌کنگ/ ایران صدرنشین گروه E



تیم ملی فوتبال ایران در هفته پنجم مرحله دوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶، با نتیجه ۴ بر ۲ میزبانش هنگ‌کنگ را شکست داد.

    
به گزارش صبح ساحل، تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته پنجم مرحله دوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (پنجشنبه) مهمان هنگ‌کنگ بود که این دیدار با برتری ۴ بر ۲ ایران به پایان رسید.

هنگ‌کنگ ۲ – ایران ۴

گل‌ها: مهدی طارمی در دقایق ۱۳، ۳۴ (هر دو از روی نقطه پنالتی) و ۵۶ و سردار آزمون در دقیقه ۶۵ برای ایران و هی‌وی‌ما در دقیقه ۱۴ و پنتو در دقیقه ۶۰ برای هنگ‌کنگ.

کارت زرد: علیرضا جهانبخش در دقیقه ۶۲ از ایران.

کارت قرمز: -

ترکیب هنگ‌کنگ: یاپ هونگ فای، لئون جونز، ژوزه د سوزا گونکالوس، زی‌نام یوئه، وان سیو جان، تان، چون لوک، چان شینیچی، جونینیو، چان‌مینگ رابی وو، هی وی ما (۵۷- آنتونی پینتو) و مت او.

ترکیب ایران: سید پیام نیازمند، محمدامین حزباوی، شجاع خلیل‌زاده، آریا یوسفی (۶۶ صالح حردانی)، سید ابوالفضل جلالی (۶۶ میلاد محمدی)، محمد قربانی، سامان قدوس (۷۷ امید نورافکن)، علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی، مهدی طارمی (۲+۹۰ جواد آقایی‌پور) و سردار آزمون (۷۷ شهریار مغانلو).

شرح گل‌ها:

در دقیقه ۱۲ مهدی قایدی حرکتی را از سمت راست انجام داد با ارسال به درون محوطه جریمه قصد داشت فرصتی برای مهاجمان ایران ایجاد کند، اما توپ او به دست مدافع هنگ‌کنگ برخورد کرد که منجر به اعلام پنالتی شد. طارمی با استفاده از این فرصت در دقیقه ۱۳ گل اول ایران را به ثمر رساند.

در دقیقه ۱۴ روی اشتباه آریا یوسفی، هی‌وی‌ما به توپ رسید و از زاویه بسته توانست با یک شوت زمینی دروازه ایران را باز کند.

در دقیقه ۳۴، سردار آزمون با دروازه‌بان هنگ‌کنگ تک به تک شد در ادامه با خورد با او نقش بر زمین شد. داور روی این صحنه نقطه پنالتی را نشان داد و طارمی هم با استفاده از این فرصت گل دوم ایران را به ثمر رساند.

در دقیقه ۵۷، روی حرکت خوب مهدی قایدی و پاس این بازیکن برای طارمی، این بازیکن گل سوم خود و تیم ملی ایران را به ثمر رساند.

در دقیقه ۶۰، روی یک ارسال کرنر و اشتباه مدافعان ایران، پنتو درون محوطه جریمه ایران به توپ رسید و دروازه ایران را باز کرد.

در دقیقه ۶۵، سردار آزمون داخل محوطه جریمه حریف و نزدیک خط عرضی صاحب توپ شد و با استفاده از تکنیک بالا و کنار زدن مدافعان هنگ‌کنگ، ایران را به گل چهارم رساند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها