۵۰۰ کیلوگرم تریاک در یکی از شهرهای هرمزگان کشف شد



فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۵۰۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در یک عملیات منسجم و مشترک پلیسی از یک دستگاه خودرو در یکی از شهرهای این استان خبر داد و گفت: راننده خودرو باتوجه به تاریکی هوا از محل متواری شد.

به گزارش صبح ساحل، «سردار علی اکبر جاویدان»، فرمانده انتظامی هرمزگان روز یکشنبه در تشریح این خبر گفت: در ادامه طرح‌های عملیاتی پلیس استان در مبارزه با موادمخدر، ماموران انتظامی پاسگاه شیبکوه شهرستان بندرلنگه با اشراف اطلاعاتی از انتقال و جاسازی مقادیری قابل توجه موادمخدر از سوی قاچاقچیان عمده موادمخدر مطلع شده و برنامه‌ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.

وی اضافه کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی ماموران پلیس، افراد موردنظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در حال انتقال محموله موادمخدر در محورهای مواصلاتی به سمت بندرلنگه هستند.

فرمانده انتظامی هرمزگان بیان کرد: با پایان تحقیقات میدانی پلیس، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بندرلنگه با همکاری ماموران انتظامی پاسگاه‌های «شیبکوه، رستاق دهنو و چارک» سرانجام موفق شدند با انجام عملیات تعقیب و گریز، خودروی قاچاقچیان را در یکی از جاده‌های اصلی «خور جاده بیابانی خاکی و کوهستانی روستای دهنو مراغ» این شهرستان شناسایی و دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه اقدام به فرار کرد.

جاویدان ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی ضمن رعایت قانون به کارگیری سلاح، لاستیک‌های خودرو را مورد هدف قرار داده که پس از طی مسافتی متوقف و راننده چون عرصه را بر خود تنگ دید با توجه به تاریکی هوا از محل متواری شد.

وی با اشاره به پیگیری‌ها جهت دستگیری متهم گفت: در بازرسی از خودرو ۵۰۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها