بیانیه رسمی رئال:

در جام جهانی باشگاه‌ها شرکت می‌کنیم



رئال مادرید تاکید کرده است که در جام جهانی باشگاه‌های فصل آینده شرکت خواهد کرد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، رئال مادرید یکی از ۳۲ تیمی خواهد بود که  سال آینده برای مسابقات جام جهانی باشگاه‌ها به ایالات متحده می رود. امروز دوشنبه، کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم فوتبال اسپانیا مدعی شده بود که رئال‌مادرید فرصت شرکت در این رقابت‌ها را رد خواهد کرد.

اما حالا در بیانیه ای خود باشگاه تایید کرده که در جام جهانی باشگاه‌ها شرکت خواهد کرد. 

در بیانیه‌ای که در سایت باشگاه رئال‌ منتشر شده، آمده است: رئال مادرید اعلام می‌کند که  حضورش در جام جهانی باشگاه‌های جدید که توسط فیفا در فصل آینده برگزار می‌شود، قطعی است.

بنابراین، باشگاه ما همانطور که برنامه ریزی شده بود، در این رقابت شرکت خواهد کرد تا میلیون‌ها هوادار ما در سراسر جهان دوباره با رویای قهرمانی داشته باشند. 

به نوشته اسپورت، کارلو آنچلوتی گفت: تنها یک بازی رئال مادرید ۲۰ میلیون یورو می‌ارزد ولی فیفا می‌خواهد این مبلغ را برای همه بازی‌ها به ما بدهد و این قابل قبول نیست. ما هم مثل بسیاری از باشگاه‌ها نمی‌خواهیم در این رقابت به میدان برویم.

البته آنچلوتی دقایقی پیش صحبت‌های خودش را اصلاح کرد و گفت: حرف‌های من درباره جام باشگاه‌های جهان آنطور که می‌خواستم برداشت نشد. هیچ چیز نمیتواند بعیدتر از این باشد که احتمال بازی در تورنمنتی که می‌تواند فرصتی عالی برای ادامه کسب عناوین بزرگ با رئال مادرید باشد را رد کنم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها