به همت پالایش نفت بندرعباس

بخش احمدی صاحب استادیوم ورزشی خواهد شد



استادیوم ورزشی در بخش احمدی شهرستان حاجی آباد ساخته خواهد شد.

به گزارش صبح ساحل،  اسحاق جعفری قائم مقام  و عضو هییت مدیره شرکت و رئیس هییت مدیره شرکت ورزشی پالایش نفت بندرعباس قول مساعد جهت ساخت استادیوم ورزشی در بخش احمدی دادند.


یه منظور ساخت استادیوم ورزشی بخش احمدی، حامد آشنا بخشدار احمدی  به همراه رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان حاجی اباد ، دهقانی مسول ورزش وجوانان  بخش  و جمعی از ورزشکارن این بخش  با  اسحاق جعفری  دیدار کردند.


بخشدار احمدی ضمن تشکر از زحمات شرکت نفت بندرعباس در انجام کار های عام المنفعه در  بخش احمدی از جمله همکاری ویژه در بحث حضور سه ماهه اکیپ پزشکی در بخش  در راستای مشکلات و کمبودهای زیرساختی ورزشی در منطقه کم برخوردار  گفت وگو نمودند.


در ادامه اسحاق جعفری قائم مقام شرکت پالایش نفت بندرعباس  با بیان خبر ساخت استادیوم ورزشی در بخش احمدی گفت: توجه به توسعه زیرساخت ها در استان هرمزگان به ویژه مناطق محروم و روستاها در راستای مسئولیت های اجتماعی در کنار رسالت اصلی در تولید فرآورده های مورد نیاز جامعه همواره در برنامه و استراتژی شرکت پالایش نفت بندرعباس دیده شده است.


وی بیان داشت : استادیوم ورزشی در بخش احمدی با توجه به استعدادهای ورزشی و جوانان مستعد و ورزشکار از نیازهای اساسی این بخش است و به همین منظور این زیرساخت ورزشی در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت پالایش نفت بندرعباس در این بخش ساخته و به اهالی بخش احمدی هدیه می شود.


جعفری  با بیان این که شرکت پالایش نفت بندرعباس در راستای کمک به رشد ورزش هرمزگان همواره همراه بوده است تصریح کرد: این شرکت پالایشی با تیمداری حرفه ای در لیگ برتر فوتسال و  در آینده نزدیک با تیم فوتبال شرکت پالایش نفت بندرعباس جهت حضور در لیگ حرفه ای کشور سعی در خدمت بی منت به جوانان عزیز در استان داریم.


وی همچنین  افزود : این شرکت پالایشی با اقدامات شاخص در راستای مسولیت های اجتماعی و خدمت به مردم محجوب همواره تلاش کرده است که ساخت بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس، ساخت و تکمیل مجموعه ورزشی روستای هلر جزیره قشم، ساخت دیوار سرعت صخره نوردی و اهداء به هیئت کوهنوردی استان هرمزگان، ساخت مجموعه ورزشی و ساختمان دهیاری روستای بارغین، ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در بندرعباس، مشارکت در ساخت خوابگاه دانشجویی دختران دانشکده میناب، ساخت باند دوم محور بندرعباس به تازیان به طول ۲۰ کیلومتر، مشارکت در ساخت خط لوله انتقال فاضلاب بندرعباس، برای کمک به توسعه و رشد زیرساخت های استان هرمزگان با همت و نگاه ویژه هیئت مدیره و مدیرعامل  بوده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها