اپل آیدی جایگزین «حساب اپل» می‌شود



شرکت اپل در کنفرانس توسعه دهندگان ۲۰۲۴ خود با عرضه سیستم‌های عامل جدید خود توجه علاقه‌مندان را به خود جلب کرده و حالا امروز اعلام کرده است که اپل آیدی(Apple ID) از حالا به بعد جای خود را به «اپل اکانت»(Apple Account) یا «حساب اپل» می‌دهد.

                                                    

به گزارش صبح ساحل، برای تمام ویژگی‌های هوش مصنوعی، گزینه‌های سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی و هر چیز دیگری که امسال برای سیستم‌های عامل اپل عرضه می‌شود، یک به‌روزرسانی قابل توجه دیگر نیز وجود دارد.

به نقل از انگجت، این شرکت در سیستم عامل جدید آیفون(iOS ۱۸) و iPadOS ۱۸ ،macOS Sequoia و watchOS ۱۱ نام اپل آیدی را به اپل اکانت تغییر می‌دهد.

این شرکت اعلام کرد که دلیل این تغییر، ارائه تجربه ورود ثابت به سرویس‌ها و دستگاه‌های اپل است. حساب اپل یا اپل اکانت متکی به اعتبار کاربری موجود است، بنابراین نیازی به تغییر چیزی نخواهید داشت.

نسخه‌های بتای سیستم‌های عامل جدید همین الان هم از عبارت «اپل اکانت» استفاده می‌کنند، اما پایگاه MacRumors خاطرنشان می‌کند که اپل آیدی هنوز در برخی جاها مانند صفحه ورود به حساب کاربری در وب‌سایت اپل استفاده می‌شود.

شرکت اپل به احتمال زیاد تا زمانی که آخرین نسخه‌های عمومی اصلی سیستم‌های عامل جدید خود را که سیستم عامل تلویزیون(tvOS) و سیستم عامل هدست ویژن پرو موسوم به visionOS را نیز شامل می‌شود، در پاییز امسال عرضه کند، این گذار به «اپل اکانت» را تکمیل خواهد کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها