در همایش ائمه جمعه در بندر خمیر مطرح شد:

مشارکت مردم نقشی تعیین‌کننده‌ در انتخابات پیش‌رو



 همایش ائمه جمعه وجماعات شهرستان خمیر باحضور میرهاشم خواستار فرماندار شهرستان خمیر ، سرهنگ پاسدار حمید کمالی فرمانده ناحیه سپاه شهرستان، شیخ سید عبدالجلیل قتالی امام جمعه اهل سنت بندر خمیر وجمعی از ائمه جمعه و جماعت شهرستان درمحل سال کنفرانس مجتمع علوم دینی صدرالسلام بندر خمیر برگزار گردید‌.

   

به گزارش صبح ساحل،میرهاشم خواستار فرماندار شهرستان خمیر رهنمود‌های ائمه جمعه برای افزایش مشارکت در انتخابات را مهم و ارزشمند دانست و گفت: ائمه جمعه در برگزاری انتخابات گذشته وپیشرو مخلصانه و مدبرانه پای کار بودند وهستند ونقش سازنده و موثری در تبیین اهمیت و ضرورت مشارکت مردم ایفا می کنند.

مهندس خواستار گفت: ائمه جمعه در انتخابات پیشرو وظایف مهمی برعهده دارند، زیرا مسأله‌ی انتخابات، مسأله‌ی بسیار مهم و اساسی و تعیین‌کننده‌ و تلاش برای مشارکت حداکثری باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان خمیر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری وتاکید برچهار مؤلفه رقابت، سلامت، امنیت ومشارکت حداکثری با هدف جهاد تبیین گفت: انتخابات یک مسأله ملی و حیاتی برای تعیین سرنوشت ملت و این نظام مقدس است که باید همه به سهم خود در آن مشارکت داشته باشیم.
مهندس خواستار تلاش بی‌وقفه شهید رئیسی در خدمت به مردم در همه مدت مسئولیتش اشاره کرد وبیان داشت؛خدمات ماندگار دولت در شهرستان در سه سال اخیر مجتمع بندری خمیر،جاده کهورستان_ لار،پروژه آبرسانی به اکثر نقاط شهرستان و... بخشی از خدمات دولت فقط درهمین چند سال اخیر بود.

در ادامه نشست سرهنگ کمالی فرمانده سپاه ناحیه بندرخمیر با اشاره به جمله ی رهبر انقلاب گفت: مقام معظم رهبری شهید رئیسی را یک خدمتگزار به جامعه می شناختند و ویژگی های برای دولت سیزدهم که دو سال و ۱۰ ماه طول کشید معرفی کردند که برای هیچ دولتی ذکر نکرده بودند.
سرهنگ پاسدار کمالی با تأکید بر جهاد تبیین افزود؛ همه ما وظیفه داریم با جهاد تبیین زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنیم.

شیخ سید عبدالجلیل قتالی امام جمعه اهل سنت بندرخمیر در حوزه افزایش مشارکت در انتخابات را مهم و ارزشمند دانست و افزود: مشارکت حداکثری تکلیفی است که بر عهده همه ما گذاشته شده است و برای تعیین سرنوشت وآینده خود و فرزندانمان حضور پرشور باید داشته باشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها