برای دومین دوره متوالی؛

تیم ملی تکواندو قهرمان جهان شد



تیم ملی تکواندو ایران با برتری برابر میزبان در فینال جام جهانی برای دومین دوره متوالی مقتدرانه روی سکوی قهرمانی ایستاد.

به گزارش صبح ساحل، جام جهانی ۲۰۲۴ تکواندو به صورت تیمی از امروز دوشنبه ۱۱ تیرماه با حضور تیم‌هایی از مراکش، ساحل عاج، چین، هند، ایران و کره جنوبی به عنوان میزبان این رقابت‌ها در شهر «چانچئون» آغاز شد که تیم ملی آقایان کشورمان مقتدرانه توانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

در روز نخست این مسابقات در رقابت‌های بخش تیمی آقایان تیم ملی ایران در مبارزه نخست به مصاف ساحل عاج رفت و در دو راند متوالی و با نتایج ۱۷۵ بر ۳۰ و ۱۴۰ بر ۸۰ (امتیازات به صورت تیمی محاسبه می‌گردد) به برتری رسید و راهی فینال شد. در دیدار نهایی نیز ملی پوشان شایسته کشورمان برابر کره جنوبی ۱۷۵ بر ۱۱۵ و ۱۴۰ بر ۷۰ پیروز شدند و جام قهرمانی را برای دومین دوره متوالی بالای سر بردند. تیم‌های مراکش و ساحل عاج برای کسب رتبه سوم به مصاف هم رفتند که نهایتاً تیم مراکش به نشان برنز دست یافت.

تیم ملی ایران با ترکیب مهدی عابدینی، محمد حسین یزدانی، علی خوش روش و ابوالفضل زندی در گروه آقایان با مربیگری رضا ایمان زاده در این رقابت‌ها حاضر شد.

در ادامه این مسابقات فردا در روز دوم رقابت‌های گروه بخش بانوان برگزار می‌گردد که تیم ایران در دیدار نخست باید به مصاف میزبان بروند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها