پخت و توزیع بیش از ۱۵۶ هزار پرس غذای گرم به نیازمندان استان هرمزگان



مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از طبخ و توزیع ۱۵۶ هزار و ۸۱۰ پرس غذای گرم در قالب اطعام علوی ( غدیر) بین نیازمندان این استان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان امروز دوشنبه ۱۱تیر با ارائه گزارشی از پویش اطعام علوی در استان اظهار کرد: به مناسبت عید بزرگ غدیرخم، عید ولایت مولی الموحدین، حضرت علی (ع)، پویش اطعام غدیر و ضیافت علوی همزمان با سراسر کشور توسط کمیته امداد در استان هرمزگان نیز با همکاری و مشارکت خیرین، نیکوکاران، مراکز نیکوکاری، دفتر ائمه جماعات، هیئت‌های مذهبی و عموم مردم در استان هرمزگان اجرا شد.

باسره افزود: در راستای کمک به معیشت نیازمندان استان در عید بزرگ ولایت با همراهی مردم شریف و خیرین گرامی، تعداد ۱۵۶ هزار و ۸۱۰ پرس غذای گرم در قالب «پویش اطعام علوی» پخت و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ، پس از بسته بندی بین خانواده های ایتام و نیازمندان توزیع گردید.

وی ضمن قدردانی از مشارکت تمامی خیرین نیکوکار در پویش «اطعام علوی» یادآور شد: بر اساس آمارها و برآورد صورت گرفته، برای تهیه و تأمین مواد اولیه و پخت این تعداد غذای گرم در هرمزگان اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان با بیان اینکه مردم شریف و مؤمن و خیرین نیک اندیش همواره در اعیاد و مناسبت‌های ملی و مذهبی با کمک‌هایشان در عرصه خدمت‌رسانی به نیازمندان با کمیته امداد همکاری و هم‌افزایی داشته‌اند، ادامه داد: همه‌ی آحاد مردم در صورت تمایل می‌توانند با استفاده از روش‌های متنوع مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان در این امور خداپسندانه سهیم شوند .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها