جشن فارغ التحصیلی دانشجویان علوم پزشکی در حرم مطهر رضوی برگزار می شود



آیین دانش آموختگی و جشن فارغ التحصیلی دانشجویان پسر و دختر دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی صبح روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

                                                                                                                                                                     

به گزارش صبح ساحل، اسماعیل عجم مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت با بیان این خبر افزود: آیین دانش آموختگی و جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی صبح روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه با حضور ۱۷۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

                                                           

وی اظهار کرد: امسال برای سومین بار جشن مشترک دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور در حرم مطهر رضوی برگزار می شود و امسال ویژه برنامه های خوبی برای دانشجویان علوم پزشکی تدارک دیده شده است.

                                              

عجم خاطرنشان کرد: علاوه بر این، کارگاه های آموزشی و تفریحی یک روز قبل از برگزاری جشن فارغ التحصیلی برای دانشجویان دانش آموخته تدارک دیده شده است که بدون شک باعث نشاط و پویایی آنها خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت اظهار کرد: جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی از ساعت ۹ تا ۱۱ و نیم صبح در دارالمرحمه صحن آستان قدس رضوی با حضور میهمانان و مدیران ستاد وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.

وی افزود: قرائت سوگندنامه، اجرای مراسم تواشیح و سرود دسته جمعی، سخنرانی و ... از جمله برنامه های جانبی این مراسم است.

آیین فارغ التحصیلی جشن و شروع تعهد و قرائت سوگندنامه دانشجو است و دانشجویان بویژه دانشجویان علوم پزشکی که آینده نظام سلامت جامعه را می‌سازند و با قشر بیمار سر و کار دارند و با حضور در مراسم فارغ التحصیلی، سوگند یاد می‌کنند که در نظام سلامت و در مسیر خدمت به مردم و بیماران، از هیچ تلاشی دریغ نکنند و با احساس تعهد و مسؤولیت، در تحقق اهداف جامعه پزشکی قدم بردارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها