دستگیری تیم تروریستی هشت نفره در سیستان و بلوچستان



رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان از دستگیری یک تیم تروریستی هشت نفره در شب قبل انتخابات در این استان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، رضا شریفی روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: شب قبل از انتخابات اعضای یک تیم تروریستی هشت نفره توسط نیروهای امنیتی استان دستگیر شدند و از این افراد مقادیری سلاح و مواد منفجره کشف شد.

وی ادامه داد: به همت نیروهای امنیتی و انتظامی دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان در امنیت کامل برگزار شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اعضای تیم تروریستی دستگیر شده وابسته به بیرون مرز و آماده انفجار در نقاط مختلف استان بودند که با هوشیاری نیروهای امنیتی قبل از هرگونه اقدام دستگیر شدند.

 وی با اشاره به برگزاری سالم انتخابات در سیستان و بلوچستان افزود: در این مرحله ۹۷۰ هزار و ۱۱ برگ تعرفه در استان مصرف شد و حدود ۵۱ درصد مردم در انتخابات شرکت کردند.

شریفی تصریح کرد: در سیستان و بلوچستان ۹۶۹ هزار و ۱۶۴ نفر از مجموع یک‌ میلیون و ۹۱۹ هزار نفر واجد شرایط در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند که از این تعداد ۶۵۴ هزار و ۶۳۹ نفر معادل ۶۷.۶ درصد به مسعود پزشکیان و ۲۹۹ هزار و ۶۵۱ نفر معادل ۳۲.۴ درصد به سعید جلیلی رأی دادند.

وی خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم، سران طوایف، علما و نخبگان همه و همه در این انتخابات کمک کردند و به معنای واقعی مردم و نظام برنده این انتخابات بودند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ما در روند انتخابات استان حتی یک مورد شکایت نداشتیم و در این راستا از مجموعه عوامل اجرایی و ستاد ۲ نامزد و مردم استان کمال تشکر را داریم.

به گفته دبیر ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان؛ ۲ میلیون و ۱۳۸ هزار تعرفه رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان پیش بینی شده بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها