در مراسم تجلیل از صنعتگران و معدن‌کاران برتر هرمزگان، لوح‌هـای زرین واحد نمونه اجرا، بهره‌برداری و واحد نمونه صنعتی به این شرکت اهدا شد؛

بناگستر کرانه، پیشروی صنعتگران نمونه


نویسنده: سامیه طهورنیان

شرکت بناگستر کرانه در جشن بزرگ روز صنعت و معدن موفق شد نشان واحد نمونه در اجرا و بهره برداری طرح صنعتی و نشان واحد نمونه صنعتی را کسب کند.
  
  
به گزارش صبح ساحل، در دهه تجارت و تولید و روز بزرگداشت صنعت و معدن، طی مراسم با شکوهی با حضور مدیران تراز اول استانی از شرکت های فعال و برتر حوزه صنعت و معدن استان تقدیر به‌عمل آمد که "شرکت بناگستر کرانه" به‌عنوان واحد نمونه در اجرا و بهره‌بردارى طرح صنعتی برتر و به‌عنوان واحد نمونه صنعتی شناخته شد.
همچنین مهدی دوستی، استاندار هرمزگان و خلیل قاسمی، رئیس صنعت، معدن و تجارت استان، لوح سپاس طرح نمونه صنعتی را به «دکتر طالب زارع»، نائب رئیس هیات مدیره شرکت بناگستر کرانه به نمایندگى از كاركنان تلاشگر شركت بنا گستر كرانه اهدا نمودند. 
طالب زارع پس از کسب این رتبه بیان داشت: به یقین دست‌های پر توان کلیه همکاران عزیز باعث این اتفاق فرخنده شده است. جا دارد این رتبه و کسب افتخار را به یکایک اعضای خانواده بزرگ بناگستر کرانه تبریک و تهنیت عرض نماییم.
وی افزود: شركت بناگستر كرانه به‌عنوان محدود شركت‌های بومی پیشرو در صنعت سوخت‌رسانی دریایی، ریلی با سهمی بالاتر از 50 درصد از شركت‌های فعال ایرانى می‌باشد كه علاوه بر اشتغال زایی، ارزش آفرینی و ارزآورى به كشور عزیزمان ایران طی شش ماه اخیر بهره‌برداری از هفت ایستگاه سوخت‌رسانی ناوگان ریلی كشور و طرح پترو پالایش آذرخش را رقم زده است، در حال حاضر نیز بزرگترین ترمینال نفتی بخش خصوصی را در بندر نفتی خلیج فارس در دست ساخت دارد كه ان شاالله در دهه مبارک فجر سال جاری با سرمایه گذاری بالغ بر 60 هزار میلیارد ریال به بهره‌بردارى می‌رساند، اجرای این طرح عظیم ظرفیت ذخیره‌سازى تجاری فرآورده‌های نفتی بندر شهید رجایی را تا دو برابر وضعیت موجود افزایش می‌دهد، و مسیر ترانزیتی فرآورده‌های نفتی از مبدا آسیای میانه و خروج از دروازه تجارى بندر شهید رجایی هرمزگان به منطقه خلیج فارس و آسیای دورتقویت و مضاعف می‌نماید.
نائب رئیس هیات مدیره شرکت بناگستر کرانه تصریح کرد: فاز نخست پروژه پترو پالایش آذرخش بناگسترکرانه با ظرفیت روزانه یک‌هزار و ۵۰۰ تن تولید انواع قیر  با حضور رئیس جمهور افتتاح شد. این پروژه در زمینی به مساحت ۹ هکتار و در جوار پالایشگاه نفت بندرعباس اجرا شده که یکی از بزرگترین و مهم‌ترین پالایشگاه‌های تصفیه نفت‌ خام ایران است. فرصتی که به صرفه‌جویی در هزینه دریافت مواد اولیه کارخانه از پالایشگاه کمک کرده و برای آن مزیتی قابل‌توجه محسوب می‌شود. 
از دیگر مزایای موقعیت جغرافیایی زمین محل اجرای این طرح نزدیکی به بزرگترین بندر تجاری ایران یا همان بندر شهید رجایی است.  طالب زارع نائب رئیس هیات مدیره شرکت بناگستر کرانه در پایان اظهار امیدواری كرد با استقرار دولت جدید و رویكرد مردمى اقتصاد و تسهیل و رفع موانع پیش روی بنگاه‌های فعال اقتصادی، بخش خصوصی واقعى شاهد سرعت بخشی و توسعه ى بیش از پیش و نقش آفرینی برجسته شركت بناگستر كرانه هرمزگان و سایر بنگاه‌های مشابه در استان عزیزمان باشیم ان شاالله.

  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها