شرکت ارتباطات زیرساخت:‌

وضعیت اینترنت بین‌الملل عادی شد



شرکت ارتباطات زیرساخت در پی قطعی فیبر که منجر به افت اینترنت در کشور شده بود، از عادی شدن وضعیت ارتباطات بین‌الملل خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، شرکت ارتباطات زیرساخت روز چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ در اطلاعیه ای تصریح کرد:‌ بخش عمده‌ای از لینک‌های اینترنت بین‌الملل که به دلیل قطعی فیبرنوری در خاک کشورهای همسایه دچار افت ترافیک شده بود در وضعیت نرمال قرار گرفت.

در اطلاعیه‌ این شرکت به این نکته اشاره شد که ایجاد ظرفیت‌های پشتیبان در دو سال گذشته باعث شد با وجود قطعی گسترده لینک‌های بین الملل با ظرفیت بیش از ۴ ترابیت بر ثانیه، کمترین تاثیر در سرویس های مورد استفاده مردم کشور بوجود آید و هم اکنون هیچ افت ترافیکی در شبکه به دلیل قطعی لینکهای بین الملل وجود ندارد و وضعیت ارتباطات نرمال است.

ساعتی قبل مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: با وجود قطعی حدود ۴۰ درصد از ظرفیت ورودی اینترنت بین‌الملل در خاک کشورهای همسایه، با تمهیدات شرکت ارتباطات زیرساخت در توزیع ترافیک اینترنت بین‌الملل از سایر مسیرها، تنها کمتر از نیمی از این افت در شبکه ارتباطی کشور دیده می شود که به زودی رفع خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها