محدودیت‌های ترافیکی مراسم علم‌گردانی در شهر میناب



رییس پلیس راهنمایی و رانندگی میناب گفت: در راستای برقراری امنیت ترافیکی علم گردانی روز پنجشنبه، پنجم محرم، یک سری محدودیت‌های ترافیکی در برخی از معابر درون شهری میناب اعمال خواهد شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته مهر، سرهنگ محمد علی ملایی ضمن تسلیت ایام محرم‌الحرام اظهار داشت: با عنایت به اینکه برگزاری مراسم ویژه عزاداری سنتی و مذهبی علم گردانی در روز پنجم محرم قدمت چند صد ساله دارد با توجه به سیل مشتاقان و دلدادگان اباعبدالله الحسین را در این روز شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: به همین دلیل پلیس راهور بر اساس وظیفه در راستای تأمین امنیت ترافیکی از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۲۱ تیرماه الی پایان مراسم در ۵ نقطه محدودیت تردد اعمال خواهد کرد.

سرهنگ ملایی افزود: این محدودیت‌ها در اطراف هسته مرکزی شهر و محل اجرای مراسم علم گردانی اعمال خواهد شد، از تردد وسایل نقلیه، قبل از پل استقلال به سمت میدان استقلال، خیابان امام خمینی، از سه راه بسیج به سمت تقاطع آموزش و پرورش، تقاطع ۱۷ شهریور به سمت میدان استقلال، تقاطع امام خمینی به سمت تقاطع آموزش و پرورش و تقاطع آموزش و پرورش از سمت بلوار دادگستری جلوگیری خواهد شد.

سرهنگ ملایی همچنین اعلام کرد: رانندگان وسایل نقلیه از توقف خودروهای خود در مسیرهای اعلام شده خودداری نمایند، ضمن اینکه مأموران راهور یک ساعت قبل از شروع مراسم نسبت به پاکسازی مسیرها تردد اقدام خواهند کرد.

وی یادآور شد: با توجه به افزایش حضور مأموران راهور در معابر و محل انجام مراسم‌های ماه محرم، از مسؤلین هیئت جای مذهبی و همچنین عزاداران حسینی خواستند هنگام عبور دسته جان و هیئت‌ها با مأموران پلیس راهور جهت پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه و برقراری انضباط ترافیکی همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس پلیس راهور میناب افزود: تمامی عزاداران حسینی بخصوص شهروندان محترم میناب انتظار داریم از به همراه آوردن خودروهای شخصی و از توقف و تردد در مسیر حرکت عزاداران و مشتاقان جدا خودداری کرده و کسبه و بازاریان از پارک کردن و توقف خودروها در مسیر اعلامی خودداری کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها