قیمت بلیت پروازهای اربعین اعلام شد



رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: نرخ بلیت رفت و ‌برگشت از تهران به نجف و بغداد ۱۰ میلیون تومان و از مشهد به فرودگاه‌های نجف و بغداد نیز ۱۲ میلیون تومان تعیین شد.

 

به گزارش صبح ساحل، محمد محمدی بخش در نشست مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی اظهار کرد: با رایزنی شرکت‌های هواپیمایی، عملیات پروازهای اربعین از ۲۴ مردادماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و در ۹شهریورماه به پایان خواهد رسید.

وی افزود: همچنین نرخ بلیت رفت و ‌برگشت از تهران به نجف و بغداد ۱۰ میلیون تومان و از مشهد به فرودگاه‌های نجف و بغداد نیز ۱۲ میلیون تومان تعیین شد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: شرکت‌های هواپیمایی رأسا به فروش بلیت پروازهای اربعین اقدام کرده و از فروش بلیت به صورت‌ گروهی و چارتری خودداری کنند.

 

جزئیات عرضه بلیت پروازهای اربعین ۱۴۰۳

مدیرعامل «هما» نیز با بیان اینکه در پروازهای اربعین سال گذشته فروش بلیت به صورت اینترنتی بوده است، گفت: امسال هم سعی کردیم تغییری در عرضه بلیت پروازهای اربعین نداشته باشیم تا مشکلی برای زائران ایجاد نشود.

فرزادی پور افزود: تعداد صندلی که در سال گذشته برای پروازهای اربعین داشته‌ایم ۶۲ هزار صندلی بود که امسال هم سعی خواهیم کرد از تمامی ظرفیت‌های خود در این بخش استفاده کنیم.

وی بیان کرد: به تمامی مسافران پروازهای اربعین توصیه می‌شود که بلیت را به صورت رفت و برگشت خریداری کنند تا مشکلی در هنگام برگشت نداشته باشند و مسافران به راحتی بتوانند از پیاده روی اربعین استفاده کنند.

 

وزیر راه و شهرسازی نیز پیش از این، با بیان اینکه برای پروازهای اربعین نرخ ثابت تعیین خواهد شد، گفته بود که سازمان هواپیمایی در این رابطه قیمت را اعلام خواهد کرد.

به گفته مهرداد بذرپاش، برای آسایش مردم در ایام اربعین  علاوه بر افزایش پروازها به مقصد مرزهای کشور و عراق به ویژه نجف، نرخ ثابت تعیین می‌شود.

 

گفتنی است که سال گذشته نرخ مصوب پرواز رفت و برگشت تهران به نجف و بغداد ۸ میلیون تومان و مشهد به این دو شهر ۹.۵ میلیون تومان بود.

 

منابع: اینا، ایمنا، تسنیم

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها