تجلیل از برگزیده و شرکت‌کنندگان طراحی المان ورودی شهر بندرعباس:

طرح المان ورودی برنده به مرحله اجرا می‌رود


نویسنده: سامیه طهورنیان

مراسم تجلیل از برگزیده و شرکت‌کنندگان طراحی المان ورودی شهر بندرعباس در سال گذشته با حضور اعضای شورای شهر بندرعباس، مدیران شهرداری و رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس برگزار شد.

 



به گزارش صبح ساحل، حمیدرضا حفاری رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس در حاشیه این مراسم گفت: مسابقه طراحی المان ورودی شهر بندرعباس باهدف مشارکت مردم در تحولات شهری برگزار شد. این مسابقه سال گذشته برگزار شد و در مرحله داوری یک برنده داشت؛ اما به‌پاس مشارکت سایر عزیزان، از همه شرکت‌کنندگان امروز تقدیر شد.

حمیدرضا حفاری افزود: طرح برنده این دوره از مسابقات به مرحله اجرا خواهد رفت و از طراح درروند اجرای پروژه کمک خواهیم گرفت.وی گفت: آثار برتر بر اساس شاخصه‌های خلاقیت و نوآوری، ارزش علمی و معنوی، فنی و تخصصی، کاربرد، حل مسئله و مستندسازی علمی موردبررسی قرار داده‌شده و درنهایت آثار برتر انتخاب شدند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس به نکات دیگر طرح اشاره کرد و گفت: این طرح بایستی بدیع و نوآورانه باشد. از تکنولوژی‌های نوین برای اجرای آن استفاده‌شده باشد. انطباق با نیازها و مشکلات و جغرافیای بندرعباس باشد و باروح معماری و بستر شهری بندرعباس هماهنگ باشد.

حفاری افزود: این طرح همچنین نمادهایی از فرهنگ، معماری و خصوصیات معماری ایرانی- اسلامی در آن استفاده‌شده باشد و به‌عنوان یکی از عناصر مبلمان شهری، در ارتقاء سیما و منظر شهری نقش مثبت بازی کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها