غلامرضا صنعتگر:

می‌خواهم برای طرفدارانم بخوانم و خاطره سازی کنم



   صبح ساحل ، هنری - غلامرضا صنعتگر،خواننده مطرح پاپ هرمزگانی گفت:می خواهم از نعمت خدادادی پروردگارم که در وجودم به امانت ودیعه گذاشته، بهره ببرم، برای طرفدارانم بخوانم، خاطره سازی کنم و بار سنگین هزینه‌هایم را خود به دوش بکشم.

 به گزارش ایسنا، ، این خواننده هرمزگانی با قرار دادن متنی نسبت به ابراز لطف هوادارانش واکنش نشان داد. در این متن آمده است: «سپاس می‌گوییم خداوند مهر و ماه را  برای تمام نعمت‌هایی که به ما ارزانی داشت، برای تمام‌روزهای آفتابی و برای تمام‌روزهای غمگین ابری و بارانی، برای غروب‌های آرام و شب‌های تاریک و طولانی، برای تمام چیزهایی که به ما قرض داد و باز پس گرفت، برای تمام لبخندهای محبت بار و دسته‌ای یاری‌رسان برای همه‌ی آن عشق و محبت و چیزهای شگفت‌انگیزی که دریافت کردیم؛ برای تداوم حیات، برای سلامتی و بیماری، برای غم‌ها و شادی‌ها برای تمام تنهایی‌ها، مسائل و مشکلات، تردیدها و اشک‌ها، چراکه همه‌ی این‌ها برای نزدیک‌تر شدن به او یاری‌مان کردند. مهربان مردمان بی‌نظیر سرزمینم خواست پروردگار حکیم چنین رقم خورده که چند سالی است که مرا با بیماری آزمایش می‌کند. سرم را به نشانه‌ی تعظیم در مقابل اراده خداوند فرود می‌آورم و با مدد از قدرت بیکرانش در این آزمون سخت الهی صبوری پیشه می‌کنم. باوجوداینکه خیلی از عزیزان در این فاصله خواستند مرا حمایت مالی کنند ولی من ضمن قدردانی از محبت بی‌دریغشان می‌خواهم از نعمت خدادادی پروردگارم که در وجودم به امانت ودیعه گذاشته بهره ببرم و برای طرفدارانم بخوانم و خاطره سازی کنم و بار سنگین هزینه‌هایم را خود به دوش بکشم.

امیدوارم از دعای شما خوبان خداوند مهربان در این فاصله چون همیشه مرا یاری کند و من باافتخار در کنار شما بتوانم بخوانم . با افتخار منتظر حضور گرم و صمیمی شما مهربانان هستم تا از وجود پرمهرتان انرژی و جانی دوباره بگیرم. مهربان- بی بهانه»

کنسرت غلامرضا صنعتگر یک شنبه 24 دی ماه ساعت 19 در سالن فجر بندرعباس برگزار می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها