مدیر کل تامین اجتماعی هرمزگان خبر داد

المپیاد ورزشی بازنشستگان کشور در بندرعباس برگزار می شود



 صبح ساحل ، ورزشی - محمود رئیسی:المپیاد چهارمین المپیاد ورزشی بازنشستگان کشور 16 بهمن به میزبانی هرمزگان برگزار می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان اعلام کرد: چهارمین دوره المپیاد ورزشی بازنشستگان کارگری کل کشور امروز دوشنبه  16 بهمن ماه به میزبانی بندرعباس برگزار می شود.

سید فاضل حیدری بلوکی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این دوره از مسابقات در  قالب طرح «نسیم سلامت» و در شش رشته فوتبال دستی، دارت، شطرنج، تیراندازی با تفنگ بادی، شنا و تنیس روی میز در مجموعه های ورزشی شهر بندرعباس برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: بالغ بر 200 تن ازآقایان بازنشسته کارگری تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی از 31 استان کشور به صورت انفرادی در این المپیاد یک روزه حضور خواهند داشت.

به گفته حیدری بلوکی، مکان برگزاری مسابقه شنا مجموعه هفت تیر بندرعباس، تنیس روی میز در خانه تنیس مجموعه هفت تیر، شطرنج، فوتبال دستی و دارت در هتل هما و تیراندازی نیز در خانه تیراندازی بندرعباس برگزار خواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان از جمله اهداف برگزاری این المپیاد ورزشی ترویج فرهنگ ورزش در حفظ سلامت، ایجاد نشاط و شادابی، ارتقا صحت و سلامت بازنشستگان و مستمری‌بگیران برشمرد.

وی ورزش را نوعی سرمایه‌گذاری توصیف کرد که سلامتی جسمی و حتی روحی بازنشستگان و کاهش هزینه درمانی آنها را به دنبال خواهد داشت.

حیدری بلوکی با بیان اینکه جمعیت سه‌میلیون‌نفری بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی با احتساب افراد تحت تکفل آنها جامعه ای حدود هفت میلیون تن را در کشور تشکیل می دهند، یادآور شد: ارتقای سطح کیفیت زندگی توام با سلامت جسمانی و روحی از طریق انجام فعالیت‌های ورزشی منظم توسط بازنشستگان و مستمری بگیران ضروری است.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان در پایان اضافه کرد: هم اکنون بالغ بر 73 هزار تن بازنشسته زیر پوشش چتر امیدآفرین تامین اجتماعی هرمزگان قرار دارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها