بخشودگی جرائم بدهکاران بانک توسعه تعاون به مناسبت دهه فجر



صبح ساحل ، اقتصادی - حسین نارنجی نسب  رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون در هرمزگان گفت:به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی این بانک برای تسهیل شرایط و کمک به مشتریان که تسهیلات معوقه دراستان هرمزگان دارند تا پایان اسفندماه بخشودگی جرائم را در دستورکار خود قرار داده است.

به گزارش صبح ساحل، جلیل کرمی در نشست خبری درخصوص اعطای تسهیلات جدید وبخشودگی به کسانی که از بانک توسعه تعاون استان وام دریافت نموده اند افزود: بانک توسعه تعاون استان هرمزگان برای تسهیل شرایط و کمک به این بخش از مشتریان تصمیم گرفت تا پایان اسفندماه همه مشتریان تصمیم گرفت تا پایان اسفندماه همه مشتریانی که به بانک مراجعه می کنند وقصد تسویه بدهی خود را دارند جرائم خود را مورد بخشش قرار دهد .

مدیر شعب بانک توسعه تعاون هرمزگان با بیان اینکه دراستان هرمزگان 200 میلیاردریال بدهی به بانک توسعه تعاون وجود دارد عنوان کرد: بیشتر این معوقات مربوط به بخش کشاورزی بوده واز دهه 70 این بدهی ها وجود داشته است.

کرمی اظهارداشت: دولت توجه ویژه به توسعه روستاها دارد، به همین منظور پرداخت تسهیلات روستایی را به سه بانک کشاورزی، پست بانک و بانک توسعه تعاون واگذار کرده است.

وی افزود: سقف این تسهیلات تا 70 میلیارد ریال می‌باشد که درهرمزگان تا مبلغ 25 میلیارد ریال مجوز پرداخت آن را داریم وبالاتر از این مبلغ باید به تائید مرکز برسد.

کرمی اعتبار درنظرگرفته شده برای بانک توسعه تعاون استان را مبلغ 120 میلیارد ریال عنوان کرد. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها