ساعت تردد شناوران مسافری برای شهروندان هرمزی رضایت بخش نیست



صبح ساحل ، اجتماعی -  رئیس شورای شهر هرمز گفت: باتوجه به تردد مسافران و گردشگران به جزیره هرمز ساعت تردد شناوران مورد رضایت شهروندان و گردشگران نیست.

مرتضی غلامزاده اظهار داشت : با توجه به حضور گردشگران در جزیره هرمز و همچین تردد شهروندان این جزیره به بندرعباس ساعت تردد شناور با فاصله های زیاد انجام می شود که نارضایتی گردشگران و شهروندان را به همراه دارد.

غلامزاده بیان داشت: آخرین ساعت تردد شناور به جزیره هرمز از بندر حقانی ساعت 20 و 30 است و اهالی و گردشگران به مدت ۱۴ ساعت در جزیره هیچ ترددی برایشان صورت نمی گیرد.

رئیس شورای شهر هرمز بیان داشت: اداره بنادر و دریانوردی باید در این خصوص تدابیری بیندیشد و فاصله تردد شناوران را اصلاح کند.

غلامزاده اظهارداشت: اگر این اتفاق بیفتد که اداره بنادر ودریانوردی فواصل تردد شناوران را کاهش و تازمانی که تردد به جزیره قشم برقرار هست برای این جزیره هم برقرار کنند موجب می شود که اگر شهروندی جهت انجام امورات درمانی در بندرعباس باشد با آرامش می تواند به جزیره برگردد.

رئیس شورای شهر هرمز گفت: از جهت دیگر اگر یک جوان هرمز در بندر عباس مشغول کار باشد می تواند زمان استراحت خودش به جزیره برگردد و دغدغه ماندن در بندر عباس را نخواهد داشت.

غلامزاده بیان داشت: آخرین حرکت شناور از هرمز به بندر ساعت 6 است که دیگر هیچ کسی حق خروج از هرمز تا ساعت هشت ونیم صبح روز را بعد ندارد اگر می خواهیم کسب کار و گردشگری در جزیره رونق پذیرد اول باید برای سهولت تردد اهالی و گردشگران چاره اندیشی کنند.

عضو شورای اسلامی هرمز گفت: با پیگیریهای صورت گرفته مسئولین اداره بنادر و دریانوردی حاضر نیستند مشکل و دغدغه های بحق مردم را پاسخ دهند و همچنان می خواهند مردم را ساعت ها در جزیره نگهدارند./مهر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها