انهدام باند سارقان با 30 فقره کیف قاپی



صبح ساحل ، حوادث - رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان  از انهدام باند 5 نفره سارقان و اعتراف به 30 فقره کیف قاپی در بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه  خبری پلیس،سرهنگ «عبدالمجید کرمی» گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت کیف قاپی در شهر بندر عباس که طی آن سارقان با 2 دستگاه موتور سیکلت در مکان های خلوت و در ساعات اولیه شب با در نظر گرفتن طعمه های خود و در یک فرصت مناسب اقدام به قاپیدن کیف آنان کرده و متواری می شدند، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان اظهار داشت: با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی باند سارقان توسط کارآگاهان پلیس آگاهی منهدم و 5 نفر از متهمان طی 2 عملیات جداگانه شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند ولی با تحقیقات فنی و مواجهه با دلایل و مدارک به 30 فقره سرقت اعتراف کردند که شکات پرونده نیز پس از حضور در یگان متهمان را شناسایی کردند.

این مسئول انتظامی در پايان با اشاره به اينكه تحقیق از متهمان برای کشف سایر سرقت های احتمالی ادامه دارد از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات انتظامي و امنيتي را با شماره 110 به پليس اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها