لغو پروانه و جریمه 70 میلیون تومانی یک شرکت متخلف در پایانه بار بندرعباس



صبح ساحل ، حوادث - معاون حقوقی سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای از لغو پروانه چند شرکت حمل‌ و نقلی و جریمه 70 میلیون تومانی در پایانه بار بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبر هرمزگان،عباسعلی بنی‌اسدی معاون حقوقی سازمان راهداری و حمل‌ونقل کشور در خصوص شکایت برخی کامیون‌داران از وجود دلالان در پایانه بار بندرعباس، گفت: در پایانه بار بندرعباس کمیسیون ویژه اقتصادی یک‌بار و کمیسیون ویژه استانی مرتب حضور دارند. با این‌حال بحث دلالی‌ها خیلی به کمیسیون ماده 12 مربوط نمی‌شود.

وی با توضیح اینکه معمولاً نمی‌شود از وجود فردی به اسم دلال شکایت کرد، گفت: این اشکال فرایندی است که باید حل‌ و فصل شود چون دلال فردی است که در چرخه حمل‌ و نقل به‌ صورت محسوس وجود ندارد و یا تعریفی از وجود دلال در قوانین حمل‌ و نقل نشده است و ما تنها در خصوص فعالیت شرکت حمل‌ و نقلی آن‌ هم وقتی شکایتی وجود داشته باشد ورود می‌کنیم.

وی گفت: نوع تخلفاتی که فراوانی آن در پایانه بار بندرعباس است معمولاً با پایانه‌های تهران و باقی استان‌ها تفاوت دارد. مثلاً در حالی‌ که عدم اعلام بار در سیستم اعلام بار در بندرعباس بیشتر عامل تخلفات است، اما در پایانه بار تهران اخذ کمیسیون اضافی بیش‌ترین درصد از حجم تخلفات را شامل می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها