با ابطال پروازهای چارتری موافقم



صبح ساحل ، سیاسی - نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: پروازهای چارتری علاوه بر مزایایی که از حیث ارزانی بلیت هواپیما در برهه‌ای از زمان‌ها دارند معایب بسیاری از جمله سوخت شدن پول مردم در اثر اخذ بلیت اشتباهی را نیز داشت که اکنون با تصمیمات گرفته‌شده این مشکل برطرف شده است.

حسین هاشمی تختی در گفت‌وگو با ایسنا،بر ضرورت نظارت بیشتر بر عملکرد ایرلاین ها در مناسبت‌های خاص سال تأکید کرد و گفت: برای رفع ایرادات وارده به پروازهای چارتری و همچنین نرخ‌های شناور بلیت باید کار کارشناسی دقیق انجام شود.عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه شناور شدن نرخ بلیت عاملی برای تعرض به‌حق و حقوق مردم و اعمال فشار بر آن‌ها شده بود، اظهار کرد: مسئولان سازمان هواپیمایی در کمیسیون عمران مجلس حاضرشده و قرار بر آن شد سقفی برای هر پرواز در نظر بگیرند که ازآن‌پس شاهد کاهش مشکلات در نرخ بلیت‌ها هستیم.

این نماینده با بیان اینکه شناور بودن نرخ بلیت هواپیما بیشتر مواقع به ضرر مردم از حیث گرانی بلیت بوده است، افزود: دیده‌شده برای اینکه اعتراض‌ها زیاد نشود گاهی نیز نرخ بلیت برای مسیرهای رفت ارزان تعیین می‌شود که متأسفانه در مسیر برگشت باقیمت‌های نجومی جبران می‌شد.

هاشمی تختی  تصریح کرد: متأسفانه همیشه در زمان اوج تقاضا برای سفر نرخ بلیت هواپیما نجومی شده و مردم را متضرر می‌کرد که اکنون با تعیین سقف امیدوارم دیگر شاهد این‌چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی با اشاره به اینکه پروازهای چارتری گران در مناطق محروم کشور فشارهای مضاعفی را بر مردم ایجاد کرده‌اند، افزود: پروازهای چارتری علاوه بر مزایا،معایب بسیاری از جمله سوخت شدن پول مردم در اثر اخذ بلیت اشتباهی را نیز داشت که اکنون با تصمیمات گرفته‌شده این مشکل برطرف شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها