رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس؛

چهارمین دوره المپیاد ورزش‌های آبی و ساحلی برگزار می‌شود



صبح ساحل ، ورزشی - رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: هیات‌های ورزشی در برگزاری المپیاد ورزش‌های آبی و ساحلی همکاری می‌کنند. 

الیاس محسنی  در نشست هم‌اندیشی مسؤولان هیات‌های ورزشی  اظهارداشت: این المپیاد در طی سه دوره گذشته برگزاری باعث اتفاقات خوبی برای ورزش‌های آبی و ساحلی در هرمزگان شده است.

وی افزود: دوره‌های گذشته المپیاد ورزش‌های آبی و ساحلی نیز مشکلاتی را داشته است که باید در این دوره در جهت رفع آنها اقدام کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس تصریح‌کرد: نقاط ضعف دوره‌های قبل را شناسایی کرده‌ایم و به دنبال برگزاری چهارمین دوره این المپیاد با طرح‌ها و ایده‌های جدید با همکاری هیات‌های ورزشی هستیم.

محسنی اضافه‌کرد: هیات‌های ورزشی قطعا با توانایی‌هایی که دارند می‌تواند در برگزاری هرچه بهتر این دوره از المپیاد ورزشی‌های آبی و ساحلی با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس همکاری داشته باشند.

وی اضافه‌کرد: چهارمین المپیاد ورزش‌های آبی و ساحلی با هدف توسعه و ترویج ورزش‌های آبی و ساحلی، استفاده بهینه از تمامی ظرفیت و فرصت‌های موجود و ایجاد محیطی شاد و نشاط آور در بندرعباس برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: امید است با برگزاری بهتر و مطلوب این مسابقات، متولیان ورزش کشور به ظرفیت‌های مختلف ورزش‌های آبی و ساحلی در هرمزگان توجه ویژه داشته باشند و بتوانیم بندرعباس را به عنوان قطب ورزش‌های آبی و ساحلی کشور معرفی کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها