ملی پوش ووشو بانوان:

پیشنهاد فعالیت در بندرعباس را خیلی دوست دارم



 

بانوی مدال‌آور کشور با بیان این که رقابت‌ حرفه‌ای را تا پایان عمر ورزشی‌ام ادامه می‌دهم، گفت: تا زمانی که بتوانم به صورت حرفه‌ای بازی کنم در مسابقات شرکت خواهم کرد.

شهربانو منصوریان در بندرعباس اظهار داشت: تا کنون چهار مدال طلای جهان، سه مدال طلای آسیا، سه مدال طلای جام جهانی و نقره بازی‌های آسیایی را کسب کرده‌ام.

وی، ایفای نقش در فیلم بدلکاران حرفه‌ای را نقطه آغاز پیشرفت زندگی خود عنوان کرد و افزود: مهتاب کرامتی، سحر مصیبی و طهورا ابوالقاسمی ما را برای بدلکاران حرفه‌ای انتخاب کردند که این انتخاب، استارت کار من بود.

عضو تیم ملی ووشو بانوان بیان داشت: علاقه زیادی داشتم تا زندگی‌نامه‌ام ساخته شود و من زندگی‌ام را در جمع صمیمی عوامل فیلم بدلکاران حرفه‌ای تعریف کردم و از آنجا بود که پروژه صفر تا سکو استارت خورد.

منصوریان، محبوبیت خود را مدیون ماه عسل دانست و گفت: کمیته امداد، خانواده ما را به  علیخانی معرفی کردند و بعد از تحقیق و جالب بودن داستان زندگیمان، به برنامه ماه عسل دعوت شدیم و حضورمان در این برنامه، باعث شد دیده شویم، محبوبیت ما به خاطر برنامه  احسان علیخانی بود و این موضوع به پیشرفت ما خیلی کمک کرد.

وی ادامه داد: بعد از برنامه ماه عسل برای تمرین به پارک رفتیم که با استقبال مردم مکان خیلی شلوغ شد و آن روز آخرین تمرین ما در پارک بود.

بانوی مدال آور کشور تصریح کرد: محبوبیت کارم را سخت‌تر کرده است و الان باید محتاطانه تر عمل کنم و اون جوری که میخواهم نمی‌توانم تاب بخورم و باید جوری رفتار کرد که مردم دوست داشته باشند.

منصوریان در خصوص حضور در فیلم صفر تا سکوی خود گفت: استارت فیلم صفر تا سکو بعد از بدلکاران حرفه‌ای بود و این فیلم هیچ درآمد و هزینه‌ای برای من نداشت و قرار شد با فروش آن مبلغی به ما بدهند.

وی اظهار داشت: ما محبوبیت را می‌خواستیم و با بازی در فیلم زندگی خودمان به این خواسته رسیدیم که این برایمان کافی بود.

ملی‌پوش ووشو بانوان ابران گفت: تا زمانی که بتوانم به صورت حرفه‌ای بازی کنم در مسابقات شرکت خواهم کرد و مطمئنا تا ۴۰ سالگی می‌توانم در رقابت‌های بین‌المللی رقابت کنم و برای کشورم مقام بیاورم.

وی عنوان کرد: قصد خداحافظی ندارم و بعد از چهل سالگی اگر از تیم‌های لیگ، پیشنهاد خوب داشته باشم ادامه خواهم داد.

ملی پوش ووشو در پاسخ به این سوال  مبنی بر اینکه آیا به مربیگری فکر می‌کنید؟ 

بیان داشت: قطعا به مربیگری هم فکر کرده‌ام و هر بازیکنی یک روز ثمره زحمات، تجربیات، تکنیک و فنونی که در مبارزه یاد گرفته را باید منتقل کند و من نیز چنین خواهم کرد.

منصوریان با یادآوری خاطره تلخ خود در مسابقات آسیایی گفت: به منظور حضور در بازی‌های آسیایی، چهار سال از خانواده و همسرم که همیشه حامی من بوده است دور بودم و تلاش کردم که با حمایت‌های فدراسیون ووشو و اردوهای خوب به دنبال کسب مدال طلا باشم.

وی اظهار داشت: به غیر از کسب مدال طلا، به چیز دیگر فکر نمی‌کردم و نقره برایم معنی نداشت، برایم خیلی سنگین بود بازیکنی که یک سر و گردن ازش بالاتر بودم طلا را ازم بگیرد. عضو تیم ملی ووشو بانوان ادامه داد: حریف چینی شاید از نظر تکنیک خوب بود اما از لحاظ دیگر من بهتر بودم و می‌توانستم به راحتی طلا را بگیرم که اشتباهات فردی‌ام باعث شد بازی را واگذار کنم.

منصوریان گفت: قبل از مسابقه فینال از باخت خواهرم «الهه»، ناراحت بودم و با قدرت وارد زمین شدم و در ابتدا با اختلاف از حریف جلو افتادم و در ادامه ۲ بار از سکو به پایین افتادم و به راحتی امتیازاتم را از دست دادم و همین موجب باختم شد و دیگر وقت برای جبران نبود، این برایم خیلی سنگین است چون هدف من فقط طلا بود و نقره را نمی‌پذیرم و هنوز افسوس آن لحظه را می‌خورم.

وی با بیان این که تلخ‌ترین خاطره‌ام، باخت در فینال مسابقات آسیایی بود، افزود: در رقابت‌های آینده، تمام تلاشم را خواهم کرد و به جز مدال طلا به هیچ چیز دیگر فکر نمی‌کنم.

بانوی ملی پوش ووشو کشور تصریح کرد: من از بچگی دوست داشتم بازیگران را از نزدیک ببینم و یکی از بهترین خاطراتم این است که در زمان فرش قرمز صفر تا سکو همه بازیگران محبوب را دیدم و از این موضوع بسیار خوشحال بودم و بهترین خاطره‌ام است.

منصوریان در پایان گفت: من قوی‌ترین رئیس هیاتى که در ووشو دیدم رئیس هیات هرمزگان است و لحظه‌ای که وارد خانه ووشو بندرعباس شدم واقعا حیرت‌زده شدم چراکه این مجموعه از همه لحاظ کامل به نظر مى‌رسد و دارای سکوی ساندا و تالوفیلد است و برنامه‌هایی که در این هیات اجرا می‌شود در ووشو بی‌نظیر است.

وی گفت: پیشنهاد فعالیت در بندرعباس را خیلی دوست دارم، به احتمال زیاد به این شهر بیایم و در کنار رئیس هیات ووشو بندرعباس، در زمینه ووشو بانوان این شهر فعالیت کنم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها