دو برادر بستکی بر اثر گازگرفتگی جان سپردند

چاه مـرگ در خانـه باغ



دو برادر بستکی‌ در چاهی به عمق  7متر جان سپردند. سید اسحاق و سیدمصطفی موسوی که برای عملیات ته‌زنی چاه خانه‌باغ در روستای تدرویه از توابع شهرستان بستک رفته بودند بر اثر گازگرفتگی دچار خفگی شدند که پیکر بی‌جان آن‌ها پس از یک روز کشف شد.
یکی از برادران که کار را زودتر شروع کرده بود، در ته چاه  نفسش بند آمد و نفر دیگر که برای کمک به او تا نیمه‌ی راه‌رفته بود به دلیل وارد شدن گاز و مایعات فاضلاب چاه،مانند برادرش  دچار گازگرفتگی شد.
  

بوی مشکوک اطراف باغ 

ماشاالله خنجی، بخشدار مرکزی شهرستان بستک بابیان اینکه اجساد این دو مرد حدود 55 ساله ‌عصر شنبه 23 تیرماه کشف شد، گفت: براساس تصاویر ضبط‌شده  دوربین‌های مداربسته در محل، ساعت 16و 19 دقیقه پنج‌شنبه گذشته 21 تیرماه، یکی از برادران برای "ته زنی" چاه قدیمی خانه‌باغ خودشان در  روستا  به درون چاه رفت و برادر دومی با شنیدن فریادهای او برای کمک راهی عمق چاه شد ولی متأسفانه هر دو دچار گازگرفتگی شدند. 
وی ادامه داد: خانواده‌  به تصور اینکه آن دو برادر احتمالاً برای مکانی مشغول انجام کاری  هستند از عدم مراجعه آنها  به منزل نگران نشدند. 
خنجی گفت: تا اینکه ساعاتی گذشت و خبری از این دو برادر نشد، خانواده همجوار باغ بودندمتوجه خودروی پیکان بار آنها شدند، هرلحظه با نزدیک شدن به باغ بوی بسیار ناخوشایندی به مشامشان رسید، به چاه رسیدند و در آنجا پیکر  دو برادر را مشاهده کردند. وی ادامه داد:این موضوع به بخشداری اطلاع داده شد که  به همراه دستگاه قضایی، پاسگاه انتظامی به محل مراجعه کردیم. 
  

گازگرفتگی 

بخشدار مرکزی شهرستان بستک با اشاره به عدم تیم متخصص و امکانات لازم برای خارج کردن اجساد در این روستا گفت: پس از اعزام نیروهای استان و لارستان  به محل ،در ساعت حدود 19شنبه گذشته، نیم ساعت بعد از شروع عملیات، اجساد از چاه بیرون آورده شد. خنجی افزود:پزشکی قانونی  علت مرگ این دو برادر را گازگرفتگی اعلام کرد و سپس اجساد در روستا دفن شدند.
گفتنی است: سید اسحاق و سید مصطفی موسوی از بازنشستگان آموزش پرورش بودند. 

روزنامه صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها