شهرک حمل و نقل بندرعباس باید تا بهمن ماه به بهره‌برداری برسد



سرپرست فرمانداری بندرعباس گفت: انتظار داریم شهرک حمل و نقل شهر بندرعباس حداکثر تا بهمن ماه سال‌جاری آماده و به صورت کامل به بهره‌برداری برسد.

عزیر الله کناری  در حاشیه بازدید از شهرک حمل و نقل بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مجموعه شهرک حمل و نقل  یک مجموعه لازم و ضروری برای شهرستان بندرعباس به عنوان دروازه تجاری کشور به حساب می‌آید که جای خالی آن احساس می‌شد.

وی ادامه داد: با توجه به حجم بالای ورودی و خروجی کامیون‌ها به شهرستان بندرعباس مخصوصا  جهت استفاده و فعالیت در حوزه بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر کشور لازم بود که این مرکز راه‌اندازی شود .سرپرست فرمانداری بندرعباس تاکید کرد: با پیگیری‌های خوبی که انجام شده است از مجموعه ۱۰۱ شرکت حمل و نقل شهرستان بندرعباس حدود ۵۵ شرکت در این مرکز مستقر و فعال هستند و بیش از ۲۰ شرکت نیز  مراحل پایانی خود را  برای استقرار و فعال شدن در شهرک حمل و نقل را می‌گذرانند.

کناری خاطرنشان کرد: یک‌سری کارهای زیرساختی همچنان روی زمین مانده که لازم است مورد توجه بیشتری قرار گیرد و با سرعت آن‌ها هم عملی شوند و هر چه سریع‌تر بتوانیم کل مجموعه‌های حمل و نقلی را در این مرکز  مستقر کنیم که هم  مدیریت بهتر شود و هم در خدمات‌رسانی و انتقال کالا تسریع صورت پذیرد.وی ابراز داشت: مشکلاتی در شهرک حمل و نقل بندرعباس وجود دارد که از جمله آن‌ها مسئله صدور سند برای فازهای ۲و۳ شهرک حمل و نقل است  که با مجموعه ثبت اسناد شهرستان صحبت‌هایی شده که به سرعت این مشکل هم مرتفع خواهد شد.

این مقام مسوول یکی از نیازمندی‌ها و کمبودهای شهرک حمل و نقل را عدم وجود جایگاه سوختگیری دانست و بیان کرد: رایزنی‌ها برای رفع نیاز سوختگیری انجام شده که به زودی مجوز تاسیس پمپ گاز در شهرک صادر خواهد شد.

عزیالله کناری سرپرست فرمانداری بندرعباس خاطر نشان کرد: انتظار داریم که این مجموعه حداکثر تا بهمن ماه سال‌جاری آماده و به صورت کامل به بهره‌برداری برسد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها