12

مهر

1403


ورزشی

05 بهمن 1390 11:02 1 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _ سال نکو و فصل پر باری با چشم پوشی از مشکلات موجود اقتصادی در انتظار دو تیم هرمزگانی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور پیش‌بینی می‌شود. شانس صعود مستقیم طلایی‌پوشان آلومینیوم و نارنجی‌پوشان شهرداری به لیگ برتر زیاد است اما متاسفانه امسال نیز چون سنوات گذشته دست های پشت پرده برای متوقف کردن این دو نماینده استان  در کار هستند. هر چند نیروهای نفوذی داخل و خارج از تیم‌ها در فصل جاری به برکت تجربه و مدیریت بهتر به مراتب کمتر از سالهای پیش هستند و لیکن آنچه مشخص است بعضی‌ها با تحریک و تطمیع و ... سعی دارند مستقیم و غیر مستقیم چوب لای چرخ فوتبال هرمزگان بگذارند.

استعفای میثاقیان

تاخیر 45 دقیقه‌ای در تمرین بعدازظهر روز دوشنبه تیم آلومینیوم و اعتراض بازیکنان به عدم دریافت‌ مطالبات شان، اکبر میثاقیان را نیز خارج از گود نگه داشت و این شائبه را ایجاد کرد که این مربی مطرح از ادامه کار با طلایی پوشان منصرف شده است و خیلی زود شایعه استعفایش روی خروجی خبرگزاری ها رفت. از آنجایی که این چهره سرشناس گود فوتبال ایران عادت به شوک‌های عجیب و غریب دارد لابد تعطیلی تمرینات برای دقایقی که در این فصل کم هم پیش نیامد در راستای همین اقدامات غیر قابل پیش‌بینی‌اش باشد زیرا خیلی زود منصرف شد و کار را از سر گرفت.

حرفهای دلتنگی

انگار سکاندار آلومینیوم به صدرنشینی توجهی ندارد و شعارهای ابتدا فصل را فراموش کرده است که می‌گفت: با عشق به هرمزگان آمده‌ام و پول برایم اهمیت چندانی ندارد . وی همواره حق مردم این استان را داشتن یک تیم لیگ برتری می‌داند و تاکید دارد که امسال این هدیه را به آنها خواهد داد. میثاقیان شاید اندکی احساسی به قضایا نگاه می‌کند زیرا با به تعویق افتادن مبلغ قراردادشان و ورود باشگاه  به بحران مالی چندین دفعه تمرینات را تعطیل کرده و ساز جدایی سر داده است. این مربی خوش اخلاق اما تند مزاج در آخرین گفت‌وگو ی اختصاصی اش با صبح‌ساحل پیرامون اتفاقات اخیر باشگاه  گفت: اینجاماندن  سخت است، واقعا خسته شده‌ام و دل و دماغ ندارم. وی اضافه کرد: همه بچه‌ ها نگران آینده‌شان هستند و با این شرایط کار کردن دشوار خواهد شد. اکبر خان این را مطرح نمود و وعده کرد پس از چند دقیقه گفت‌وگوی جامعی داشته باشد اما پس از آن یا تلفن‌اش را جواب نداد و یا گوشی‌اش را خاموش کرد تا علت استعفا و بازگشت مجدد و همچنین دل نگرانی‌هایش را جویا شویم .

همه چیز تمام شد

مدیر عامل باشگاه آلومینیوم در بحرانی‌ترین شرایط این باشگاه حرف امیدوارکننده و خواندنی فراوانی داشت. حسین جباری زاده ابتدا گفت: میثاقیان دلش با تیم است اما اندکی کم‌طاقت شده ولی شک نکنید که او در تیم خواهد ماند و با جدیت به کارش ادامه می‌دهد. وی اضافه نمود: با اکبر خان صحبت کرده‌‌ام و به او گفتم که شما ریشه تیم هستید و بدون شما این درخت می‌خشکد و او نیز با کمال میل پذیرفت که در تیم بماند. جباری زاده افزود: خدا را شکر مشکلات مالی با تدابیر هوشمندانه استاندار مرتفع شد و در واقع ابراهیم عزیزی در بدمخمصه‌ای به دادمان رسید زیرا طی نامه‌ای به گلکار مدیر عامل کارخانه‌ آلومینیوم دستور داد تا آخر فصل از باشگاه حمایت کند و با این شرایط دیگر مشکل قانونی برای هزینه کردن در بخش ورزشی حرفه‌ای نخواهیم داشت. این مقام مسوول از پرداخت 25 درصدی مبالغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی تا کنون خبر داد و وعده کرد در آینده نیز مطالبات آنها را بپردازد. این مدیر جوان با اشاره به دست‌های پشت پرده افزود: بعضی‌ها از بیرون مجموعه هستند که شیطنت می‌کنند و دوست ندارند آلومینیوم لیگ برتری شود.

دیدارهای سخت

آلومینیوم از هفته شانزدهم ،جمعه این هفته میهمان تیم متحول شده و قدرتمند گهر زاگرس درود است که از رقبای بسیار جدی صدر نشین خواهد بود. شاگردان میثاقیان در مصاف با این تیم 26 امتیازی روز سختی خواهند داشت، زیرا در مصاف با نماینده استان به دنبال برد است تا در صورت شکست ماشین‌سازی در صدر جدول قرار بگیرد اما کادر فنی آلومینیوم بعید به نظر می‌رسد این اجازه را به این تیم بدهد و مطمئنا با شکست میزبان اختلاف امتیازاتشان را با جدی‌ترین رقیبشان در صدر جدول افزایش خواهند داد. دیدار نفس‌گیر دیگر طلایی‌پوشان در مقابل بگوویچ و پاس همدان جمعه هفته آینده در ورزشگاه 20 هزار نفری بندرعباس خواهد بود. دیداری که تقابل دانش ، تجربه و شناخت مرد کروات و میثاقیان نیز هست. علاوه بر این وینگو به دنبال اثبات شایستگی‌اش در جمع سبزپوشان و همچنین در استان است.

هیچ پشت پردهای نداشتهایم

مدیر تیم فوتبال شهرداری نخست با اشاره به اتهامات دلالی که در برنامه تلویزیونی 90 به تیم شهرداری زده شد گفت: در رسانه‌های محلی، کشوری و ملی با شفافیت پاسخ این اتهام را دادیم و هیچ پشت پرده‌ای نداشته‌ایم که با ترس و لرز به این موضوع بپردازیم . محمد رحیمی ادامه داد: بعد از برد مقابل پارسه تهران، تیم روحیه بالایی گرفته اما نگران این موضوع هم هستیم که وعده و وعیدهایمان به بازیکنان و کادر فنی به تعویق بیفتد و این انگیزه و روحیه از بازیکنان گرفته شود. وی اضافه کرد: دیگر نمی‌‌خواهیم حرف‌های تکراری بزنیم بلکه قول داده‌ایم تا پایان این هفته 20 درصد دیگر از مبالغ قراردادها را پرداخت کنیم تا حداقل  به40 درصد برسیم. رحیمی همچنین افزود: از لحاظ مالی وضع مناسبی نداریم اما بازیکنان و کادر فنی حرمت ما را دارند و چیزی نمی‌گویند و جایی هم که نیاز باشد از پول شخصی خودمان هزینه می‌کنیم وبا توکل به خدا پیش می‌رویم. وقتی از رضایت‌مندی و عدم رضایت‌ مندی آلفردو پرتغالی پرسیدیم این مدیر مجرب پاسخ داد: کاسمیرو با ما کنار آمده و کاملا با شرایط ما آشنایی دارد . رحیمی در پایان اذعان نمود: راه برگشتی نداریم بنابراین باید تمام هم و غم‌مان را روی موفقیت تیم بگذاریم.

رقابت سرنوشتساز

نارنجی‌پوشان شهرداری جمعه این هفته در ورزشگاه خلیج‌فارس بندرعباس میزبان جدی‌ترین رقیب‌شان هستند. شاگردان آلفردو از ساعت 14 به مصاف قرمز پوشان فولاد یزد تیم سوم جدول خواهند رفت. این دیدار از جنبه‌های مختلف حائز اهمیت است زیرا در صورت برد شهرداری که احتمال فراوان اینگونه خواهد بود در صورت باخت پیکان نماینده استان به یک قدمی صدر نشینی می‌رسد و از کورس قهرمانی نیز عقب نخواهد ماند و در شرایطی که فولاد با پیروزی کارش را به پایان برساند . در رده دوم جدول جای نارنجی‌پوشان را خواهد گرفت و از سوی دیگر در صورت برد ایران جوان 24 امتیازی شهرداری تا رده چهارم سقوط خواهد کرد و دیگر رقبا نظیر ابومسلم خراسان، اتکا گلستان و شهرداری اراک خودشان را به این تیم نزدیک می‌کنند و استرس زیادی بر تیم وارد می

‌شود. 

 

دیدگاه ها (1)
img
img
Dani 3 سال پیش
سلام دقیقا همین مشکل در سایت پیکر سازان و مادبنا پاتیسم هم هست .