اثر ۴ هنرجوی هرمزگان به جشنواره کشوری هنرهای تجسمی راه یافت



اثر ۴ هنرجوی هرمزگان به مرحله عملی بیستمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان های فنی و حرفه ای کشور راه یافت.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان گفت: آثار راه یافته به جشنواره شامل ۳ اثر فردی در رشته گرافیک و نقاشی و همچنین یک اثر گروهی در رشته معماری داخلی است.

محمد قویدل افزود: در رشته گرافیک «مرتضی قنبری» از هنرستان پسرانه هنرهای زیبا ناحیه یک بندرعباس و در نقاشی «ریحانه حسن زاده مارمی» و «مریم ناخدا سوروئی» از هنرستان دخترانه آیت الله صدر ناحیه ۲ بندرعباس به جشنواره یاد شده راه یافتند.

وی بیان داشت: در رشته معماری داخلی نیز تیم گروهی ۴ نفره شامل «مهسا اطمینانی»، «زهرا شریفی»، «فاطمه عبدالهی پل بصره» و «الناز نعمتی پرشکوه» از هنرستان دخترانه نمونه دولتی خلیج فارس ناحیه یک بندرعباس موفق به راهیابی جشنواره علمی هنرهای تجسمی شدند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان یادآورشد:هنرجویان راه یافته به مرحله عملی جشنواره، دهه سوم مردادماه جاری در استان آذربایجان شرقی باهم به رقابت می پردازند.

قویدل گفت: در مجموع ۱۸۱ هنرجوی هرمزگانی در۱۲ رشته هنری خردادماه امسال با هم رقابت کردند که ۵۶ اثر به عنوان منتخب استانی برگزیده شدند.

وی ادامه داد: جشنواره هنرهای تجسمی هر ساله با هدف ایجاد رقابت سازنده در هنرستان های فنی وحرفه ای سراسر کشور برگزار می شود.

وی گفت: این جشنواره بستری مناسبی برای شکوفایی خلاقیت و استعدادها و پویایی بیشتر هنرجویان در ارائه و خلق آثار هنری ایجاد می کند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها