فعالیت بیش از 2800 تعاونی در هرمزگان



رئیس اتاق تعاون هرمزگان گفت: افتتاح مرکز آموزش تعاون که توسط اتاق تعاون هرمزگان به منظور توانمندسازی تعاونی‌ها و برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی ایجاد شده از دیگر برنامه‌های ما در این هفته است که با حضور مسؤولان استانی افتتاح خواهند شد.


عباس سالاری رئیس اتاق تعاون استان هرمزگان به مناسبت هفته تعاون اظهار کرد: هر ساله 13 شهریورماه را به عنوان روز ملی تعاون در کشور گرامی می‌داریم و این روز و هفته تعاون فرصت ارزنده‌ای است تا جامعه را با خدمات و توانمندی‌های بخش تعاون کشور که مبتنی بر خواست و اراده مردم و تواناییهای جمعی آن‌ها است، آشنا کنیم.


وی افزود: در این هفته علاوه بر حضور در گلزار مطهر شهدا که روز 5شنبه گذشته آن را به همراه جمعی از تعاون‌گران پرتلاش استان انجام دادیم، برنامه‌های متعدد دیگری از جمله دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه در هرمزگان را نیز در دستور کار خواهیم داشت و در مراسم ویژه‌ای که روز یک‌شنبه برگزار خواهیم کرد، تعاونی‌های برتر استان را نیز معرفی و از آنها تجلیل خواهد شد.


رئیس اتاق تعاون هرمزگان با بیان این که دو تعاونی برتر در استان هرمزگان موفق به کسب عنوان تعاونی برتر ملی شده‌اند، خاطرنشان کرد: نمایندگی اتاق تعاون در جاسک و قشم نیز آماده بهره‌برداری است.


وی همچنین به افتتاح دو تعاونی مسکن کارکنان استانداری هرمزگان و درخت سبز نیز اشاره و گفت: این دو تعاونی 220 واحدی نمونه‌ای کار موفق تعاونی در استان هرمزگان هستند که جمعی از هم‌استانی‌های عزیزمان را صاحب خانه کرده‌اند.


رئیس اتاق تعاون هرمزگان تعداد کل تعاونی‌های ثبت شده در استان را بیش از 5 هزار تعاونی عنوان کرد و بیان داشت: بیش از 2800 تعاونی در استان فعال است که در زمینه‌های صید و صیادی، کشاورزی، حمل و نقل، مرزنشینی، سهام عدالت، مسکن، کشاورزی، مصرف و خدماتی فعالیت دارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها