تبدیل اتاق تعاون هرمزگان به اتاقی سرآمد در سطح ملی



معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: اتاق تعاون استان با حمایت دستگاه‌های اجرایی ذیربط به اتاقی سرآمد در سطح کشور در راستای ایفای مسئولیت های محوله تبدیل شود.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری فارس، ایرج حیدری در نشست با رئیس و کارکنان اتاق تعاون استان به مناسبت هفته تعاون به همراه جمعی از مدیران اقتصادی استان با تبریک این هفته، با اشاره به مسائل و مشکلات واحدهای اقتصادی در سال ۹۷، اظهار داشت: در سال ۹۷ به دلیل تشدید فشارهای اقتصادی دشمنان واحدهای صنعتی و اقتصادی با مشکلات زیادی مواجه شدند که با تلاش‌ها و اقداماتی که صورت پذیرفت تاثیر این فشار ها به حداقل رسید.

 

وی افزود: استان هرمزگان به واسطه آنکه استانی با محیط کارگری در حوزه‌های صنعتی، خدماتی و کشاورزی است؛ وضعیت آن در سال ۹۷ نسبت به سایر استان‌های کشور متفاوت بود که مشکلات این بخش با تلاش‌های که صورت پذیرفت به خوبی مدیریت شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان بیان کرد: مدیریت و سیاستگذاری خوب استاندار و همراهی فعالان اقتصادی، دستگاه‌های نظارتی، دستگاه‌های امنیتی، صاحبان صنایع و دستگاه‌های مرتبط با بخش خصوصی با مدیریت عالی استان باعث شد سال ۹۷ با وجود تشدید فشارهای اقتصادی دشمنان به خوبی پشت سر گذاشته شود.

 

حیدری در همین رابطه افزود: سال ۹۸ با توجه به تقویت زیرساخت‌ها با کمترین دغدغه و با امیدواری پشت سر گذاشته خواهد شد و نیمه اول آن تاکنون به خوبی سپری شده است.

وی اظهار داشت: بسیاری از پروژه‌های که در هفته دولت به بهره برداری رسید مربوط به حوزه صنعت و کشاورزی و با مشارکت بخش خصوصی بود که این مهم توانمندی‌های استان را در حوزه اقتصادی ارتقاء بخشیده است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان اضافه کرد: بیش از ۷۰۰ طرح سرمایه‌گذاری با اعتباری بالغ بر 5 هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی با پیش بینی ۱۴ هزار شغل در مناطق مختلف هرمزگان در حال اجراست که تحقق این مهم نوید بخش روز‌های خوبی برای استان خواهد بود.

وی با اشاره به فعالیت‌های اتاق تعاون استان خاطرنشان کرد: مجموعه اتاق تعاون استان عملکرد خوبی دارد و در موضوع فعال کردن میز قطر فعالیت خوبی داشت و این تاق باید با جدیت ماموریت‌های محوله را با رفع موانع پیش رو دنبال کند.

 

حیدری گفت: فلسفه وجود تعاونی‌ها حذف واسطه‌ها، کار مشارکتی و کاهش فاصله طبقاتی در جامعه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: تعاونی‌ها در سطح هرمزگان باید تقویت شوند و نگاه به آنها باید تغییر کند و با حمایت به جایگاه واقعی خود در جامعه برسند و زمینه فعالیت آنها بیش از پیش مهیا شود.

 

وی بیان داشت: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مسؤولیت خطیری در تقویت و پشتیبانی اتاق تعاون استان دارد و با حمایت از اتاق استان، این اتاق باید به اتاقی سرآمد و شاخص در سطح کشور در راستای ایفاء مسؤولیت‌های خود تبدیل شود.

حیدری با اشاره به مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر، افزود: ادره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اتاق تعاون استان با همکاری و هم‌افزایی مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر را در سطح استان حل کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها