هرمزگان مبدا و مقصد بسیاری از اتفاقات خوب در کشور است



معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری هرمزگان گفت: مبدا و مقصد بسیاری از اتفاقات خوبی که در کشور بوجود آمده استان هرمزگان بوده و راه آهن هرمزگان در این زمینه نقش ویژه‌ای دارد.

رضا مدرس در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه آهن هرمزگان، با بیان اینکه در فرایند توسعه مهم‌ترین مؤلفه حمل‌ونقل است و حمل‌ونقل ریلی قدمت دیرینه‌ای دارد، اشاره کرد: توجه به توسعه و پیشرفت راه‌آهن در بسیاری از مباحث اقتصادی کشور تاثیرگزار است، راه‌آهن مبدأ و مقصد اتفاقات خوب توسعه‌ای است.

وی خاطر نشان کرد: هر جایی که راه آهن در آن بوجود آمده توانسته انقلابی در آن ایجاد کند.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری هرمزگان گفت: ظرفیت بسیار زیادی در کشور وجود دارد که یکی از این ظرفیت‌ها استفاده از راه آهن برای حمل و نقل به خصوص مسافر است زیرا سفر ریلی مناسب ترین، ایمن ترین و سازگارترین حمل و نقل است.

وی با اشاره به اینکه خطوط ریلی کشور مانند شریان‌های حیاتی کشور هستند و ارزآوری، صادرات واردات به‌عنوان سرخرگ اصلی هستند و در ابتدا باید به شریان‌های حیاتی توجه شود تا نتایج مطلوبی در سرخرگ‌های اصلی به دست آید.

مدرس با بیان اینکه سالم‌ترین و ایمن‌ترین حمل‌ونقل، حمل‌ونقل ریلی است، تصریح کرد: باوجوداینکه شرایط مالی کشور، شرایط مناسبی نیست اما سرمایه انسانی و فکری شرایط بسیار خوب است. مدیرانی در مجموعه نظام مشغول فعالیت هستند که به جهت کنترل شرایط حال حاضر با توانمندی خود شرایط را مدیریت می‌کنند.

وی در آخر با بیان اینکه ما آماده کمک و همکاری با راه آهن هرمزگان که در جهت توسعه و پیشرفت قصد برداشتن قدم‌هایی دارد هستیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها