12

مهر

1403


ورزشی

14 اسفند 1391 08:59 0 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _ هفته بيست و هشتم ليگ برتر فوتبال ایران امروز دوشنبه چهاردهم اسفندماه با انجام سه دیدار باقی مانده به پایان خواهد رسید.

 در ادامه هفته بيست و هشتم ليگ برتر فوتبال دو ديدار همزمان در شيراز و تهران برگزار شد. در این هفته تیم آلومینیوم المهدی در شیراز شش تایی شد تا سنگین ترین شکست این تیم در اولین فصل حضورش در لیگ برتر رقم بخورد.

شاگردان پرویز مظلومی که اصلا بازی مقابل پرسپولیس را دراین مسابقه به نمایش نگذاشتند با این شکست خطر سقوط به لیگ یک را بیشتر احساس کردند. در این مسابقه برای  فجرسپاسي محمد مهدي‌ نظري در دقايق 43 و 84 و مسعود اسماعيلي در دقايق 58 و 86 و جابر انصاري در دقيقه 67 و 92 گلزنی کردند.پرويز مظلومي که در دو ديدار گذشته دو مساوي با آلومينيوم کسب کرده بود در سومين ديدارش شکست سنگيني را تجربه کرد. آلومينيوم با اين شکست 27 امتيازي و در رده چهاردهم باقي‌ ماند. فجر سپاسي هم 36 امتيازي شد و به رده نهم صعود کرد. تیم پیکان هم که مثل آلومینیوم درلبه پرتگاه سقوط قرارگرفته است در مقابل  شاگردان علی دایی چهاربردو مغلوب شدند. در این بازی  بهادر عبدي دقيقه 24 ، جهانگير عسگري در دقايق 48 و 76 و مهرداد کفشگري در دقيقه 71 براي راه آهن و کيوان وحداني در دقيقه 38 و محمدرضا طهماسبي در دقيقه 79 براي پيکان گل زدند.پيکان همچنان شکست‌هاي پرگل در ليگ برتر را تجربه مي‌کند و با این  باخت در رده شانزدهم باقي ماند. راه آهن هم با اين برد 39 امتيازي شد و به رده نهم صعود کرد.تيم فوتبال فولاد خوزستان با شکست مقابل نفت‌آبادان نتوانست رکورد 20 هفته شکست ناپذيري خود را حفظ کند. تیم صنعت نفت آبادان که امید چندانی برای بقا درلیگ برتر ندارد دراین هفته دست به کار بزرگی زد وبا گل سیامک سرلک بازیکن سابق تیم فولاد که دردقیقه 1+90به ثمررساند تیم فولاد خوزستان را شکست داد. ذوب آهن در خانه با گل دقیقه 1+90اسماعیل فرهادی  داماش گيلان  را شکست داد.

ملوان  ومس کرمان درانزلی یک بریک مساوی شدند. حميد کاظمي در دقيقه 4 براي مس و سيد جلال رافخايي در دقيقه 33 از روي نقطه پنالتي برای ملوان گل زدند. در سه دیدارباقی مانده هفته بست وهشتم امروز گهر درود میزبان سپاهان است. تراکتورسازی در خانه با نفت تهران مسابقه می دهد. و در آخرین دیدار صبای قم میزبان استقلال تهران است.

دیدگاه ها (0)
img