لزوم حذف دلالان از بازار عرضه ماهی در پارسیان



فرماندار پارسیان گفت: ادارات مربوطه باید دلالان را از بازار عرضه ماهی حذف کنند و با هرگونه کوتاهی در تحقق این مهم برخورد می‌شود.

به گزارش صبح ساحل ، مجتبی رضاپور سردره پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از بندر صیادی جواد الائمه(ع) اظهار داشت: ساماندهی صیادان واقعی و مجوز دادن به ساحل نشینان  باعث رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه می‌شود.

وی افزود: ادارت شیلات، صمت و تعاونی صیادان با برنامه‌ریزی مناسب و حذف دلالان، تامین و عرضه ماهی در بازار پارسیان را بیش از پیش مدیریت کنند.

فرماندار پارسیان تصریح کرد: ماهی باید با قیمت مناسب در دسترس مردم قرار بگیرد و کوتاهی از هیچ مدیر و نهادی در این راستا پذیرفته نیست.

رضاپور شیلات را از بخش‌های مهم و موثر در اقتصاد، اشتغال و تولید پارسیان برشمرد و ادامه داد: تمامی ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهدف ترسیم شده در حوزه‌های تولید، صادرات و اشتغال پایدار  بکارگیری شوند.

وی با اشاره به اینکه رعایت فصل صید و صیادی برای حفظ ذخایر ارزشمند آبزیان اهمیت ویژه‌ای دارد،گفت: وقوع بحران بیکاری و رخداد مسائل گوناکون فرهنگی اجتماعی خطری است که در صورت عدم توجه مسوولان و صیادان به حفظ ذخایر آبزیان جامعه را تهدید می‌کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها