فرماندهی انتظامی شهرستان خبرداد:

اجرای طرح اقتدار ضربت 10 در بندرعباس



 فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: طی اجرای طرح اقتدار ضربت10، مامورین این فرماندهی 333نفر سارق، مظنون به سرقت، خرده فروش موادمخدر، متهمین تحت تعقیب، معتادان متجاهر و اتباع بیگانه را دستگیر کردند و پرونده آنها برای مقامات قضایی ارسال شد.

به گزارش صبح ساحل سرهنگ اسماعیل مشایخ صبح امروز گفت: در این طرح یک باند4 نفره سرقت خودرو متشکل از دو سارق و دو مال خر دستگیر شدند که به 29 فقره سرقت اعتراف کردند و اموال قابل توجهی از آنان کشف شد.

وی با بیان اینکه در عملیاتی دیگر سارقی که با نزدیک شدن به افراد در محل عابر بانک و حفظ کردن رمز کارتشان اقدام به سرقت از کارت‌های بانکی می‌کرد، نیز دستگیر شد، افزود: در طرح یادشده 6 نفر از خرده فروشان موادمخدر دستگیر شدند که تعداد قابل توجهی به شمار می‌آید.

مشایخ در خصوص حواشی مسمومیت با مشروبات الکلی گفت: به دلیل حواشی پیش آمده بر سر مسمومیت با مشروبات الکلی دست ساز مبارزه با این موضوع تشدید شد که یک کارگاه به همراه کلیه آلات و ادوات کشف و منهدم شد.

وی با اشاره به اینکه در طرح ضربت 10 تعداد 27 سارق سابقه دار با میانگین سنی 25تا 35 سال دستگیر شدند، عنوان کرد: این سارقین به 47 فقره سرقت داخل و خارج خودرو اعتراف کردند و اموال قابل توجهی از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی مقادیر قابل توجهی اقلام غیرفرهنگی و ممنوعه کشف و ضبط شد همچنین با پیگیری هایی که از طریق فضای مجازی انجام شد سارقی که اقدام به فروش اموال مسروقه در فروشگاه های مجاز می کرد، نیز دستگیر شد.

مشایخ در ادامه در خصوص کشف و ضبط سلاح های غیر مجاز گفت: طی عملیات مبارزه با سلاح غیرمجاز پنج قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط شد.

در پایان با اعلام این که اکثر افراد دستگیر شده سابقه دار هستند و برای برخورد قضایی با آنان مشکلی وجود ندارد به شهروندان توصیه شد ضمن همکاری با پلیس در برقراری نظم و امنیت در کنار دستگاه های عابربانک از بلند خواندن رمز خودداری کنند تا مشکل سرقت کارت بانکی پیش نیاید.ی آ

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها