فرماندار شهرستان بندرعباس:

برای جلوگیری از شیوع بیماری‌کرونا باید میدان میوه‌وتره‌بار سریع‌تر جابجا شود



فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: میدان میوه و تره بار فعلی جهت تامین نیاز چندین سال قبل بندرعباس بوده و هم اکنون با گسترش شهر و افزایش جمعیت میدان جدید احداث و آماده بهره برداری است که باید از آن در جهت خدمات دهی بهتر به مردم استفاده شود.

به گزارش صبح ساحل،عزیزاله کناری گفت: باید تلاش و کوشش های بسیاری صورت گیرد تا در همه موارد به وضعیت مطلوب دست پیدا کنیم.وی  افزود: میدان میوه و تره بار فعلی مربوط به زمان قدیم است و هم اکنون با گسترش جمعیت میدان جدید احداث و آماده بهره برداری است که با شیوع ویروس کرونا و برای جلوگیری از این بیماری باید این جابجایی باسرعت هر چه بیشتر انجام شود.

فرماندار شهرستان بندرعباس با اشاره به اینکه میدان میوه و تره بار فعلی زیبنده شهر بندرعباس نیست، اضافه کرد: باید تا پایان هفته جاری با رعایت پروتکل های بهداشتی جابجایی صورت گیرد و از روز شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه میدان میوه و تره بار جدید کار خود را آغاز کند.

وی با بیان اینکه راهداری و پلیس راهور با محوریت شهرداری ایمن سازی خیابان مقابل میدان جدید را بررسی و یک نقطه را برای دور برگردان مشخص کنند، خاطرنشان کرد: سرمایه گذار میدان میوه و تره بار جدید، نسبت به رفع عیوب میدان اقدامات لازم را انجام دهد.

منبع:ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها