معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان خبر داد:

دوره‎ های آموزش مجازی بورس ویژه کارکنان دستگاه‌های اجرایی هرمزگان برگزار می‌شود



معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت:  به منظور آشنایی کارکنان دستگاه ها ی اجرایی با بازار سرمایه، نحوه سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار و آشنایی با مفاهیم بازار سرمایه، دوره های  معتبر آموزشی مجازی برگزار می شود.
به گزارش صبح ساحل، نازنین شیبانی در نشست با مدیر بورس اوراق بهادار منطقه ای استان هرمزگان ، با تاکید بر آموزش اولیه و مورد تایید و استاندارد به کارکنان دستگاه ها  در سازمان بورس   ، افزود: با برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی گامی مثبت در جهت ارتقاء سطح آگاهی علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران بازار بورس و فرابورس در ادارات  برداشته شود.
وی تاکید کرد: با توجه به بازدهی بالای بازار سرمایه و همچنین حمایت های دولت از این بازار سرمایه گذاری سعی ما این است که در ایام  کرونا ،  دوره های مقدماتی آموزشی مجازی و آموزش  بصورت لوح فشرده برای کارمندان سراسر استان برگزار شود.
شیبانی تصریح کرد : برگزاری این چنین دوره های آموزشی از یکسو موجب ارتقاء سطح سواد اقتصادی خانواده ها و از سوی دیگر موجب حفظ تعادل مالی خانواده ها وکاهش بروز آسیبهای اجتماعی می گردد .
معاون استاندار در پایان اشاره داشت: اجرای گسترده این طرح آموزشی در سطح استان مشارکت تمامی دستگاههای اجرایی را می طلبد وامیدواریم بتوانیم با مشارکت آنان زمینه های اجرای طرح مذکور را به زودی در سطح استان محقق سازیم.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها